کد خبر: ۹۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 16 September 2015
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از رسانه‌ها خواست تا تلاش ویژه‌ای برای ترویج فرهنگ قانون‌مداری در این استان داشته باشند.

حاجی رضا شاکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهایی که امروز در استان داریم، برقراری نظم و آرامش است که خوشبختانه با تلاش‌های دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و همکاری و تعامل مردم این مهم تا حد قابل قبولی تحقق یافته است.

وی تصریح کرد: اما برای رسیدن به نقطه مطلوب، نیاز به عزم همگانی و به‌ویژه تثبیت فرهنگ قانون‌مداری است تا همه مردم، کوچک و بزرگ و از اقشار مختلف بدانند که عدم توجه به قانون و رعایت نکردن قوانین بیش از همه به خود افراد آسیب می‌رساند.

این مقام ارشد قضایی گفت: به طور قطع در جامعه‌ای که فرهنگ قانون‌مداری و رعایت قانون مورد تاکید همه مردم و مسئولان قرار نداشته باشد، آن جامعه نمی‌تواند اهداف توسعه‌ای خود را محقق کند.

شاکرمی بیان داشت: برای تحقق این مهم نیاز است که دستگاه‌های فرهنگی و در راس همه آنها رسانه‌ها، ورودی جدی و هوشمندانه داشته و در ترویج این فرهنگ پیشگام باشند.

وی افزود: خوشبختانه رسانه‌های استان تعامل خوبی با دادستانی و دستگاه قضایی دارند و دادستانی نیز آماده همکاری برای ترویج فرهنگ قانون‌مداری است و امیدواریم با تعامل و همکاری مثبت و سازنده بتوانیم شرایط بهتری را برای استان البرز و به‌ویژه مرکز استان که یکی از کلانشهرهای بزرگ و پرجمعیت کشور است، فراهم کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با تاکید بر اینکه اجرای قانون و برخورد با متخلفان در اولویت اصلی فعالیت دستگاه قضایی استان البرز قرار دارد، گفت: در نگاه قضات استان البرز هیچ فردی فراتر قانون نیست و با تخلف در هر حوزه‌ای که باشد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

شاکرمی گفت: در ماه‌های اخیر نیز این شیوه به خوبی نمایان بوده و مردم استان البرز نیز و شهرستان کرج شاهد هستند که با متخلفان برخورد جدی، قانونی و قاطع صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار