سید هادی خامنه ای در چرام
اصلاح طلبان استان تنها چاره پیروزی را نگاه به خارج از استان دیده اند،چیزی که شاید در میان نخبگان اصلاحطلب دیدگاه بسیار پرطرفداریست
کد خبر: ۹۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 17 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد سید هادی خامنه ای چهره برجسته اصلاح طلبان میهمان جمعی از اصلاح طلبان استان است که قرار است طی همایشی در شهرستان چرام برگزار شود. یکی از مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد با ارسال مطلبی به تحلیل این دعوت های اصلاح طلبان از چهره های مهم ملی پرداخته است که عینا انتشار می یابد ضمن اینکه انتشار آن دلیل رد یا پذیرش مطالب آن از سوی تابناک نیست.

از قرار معلوم امروز سید هادی خامنه ای مهمان جمع اصلاح طلبان شهرستان چرام است.گویا اصلاح طلبان استان تنها چاره پیروزی را نگاه به خارج از استان دیده اند،چیزی که شاید در میان نخبگان اصلاحطلب دیدگاه بسیار پرطرفداریست، چراکه در سطح ملی هم نگاه اصلاح طلبان تکیه زیاد بر بیرون از کشور است. آنجا که رهبری تکیه وافر بر نگاه به داخل برای رفع مشکلات چه سیاسی وچه اقتصادی دارد، اصلاح طلبان خصوصا نخبگان آنها معتقد به پیرامون بودن حول یک مرکز قدرت جهانی هستند. اگر به صحبت های نخبگان اصلاح طلب توجه کنیم ،پذیرش کدخدای جهان،مانور بر روی قانون اساسی کشور های غربی(خصوصا آمریکا) به عنوان قانونی جامع ،همه نشانگر این واقعیت است که اصلاح طلبان ذاتا معتقد به کمک گرفتن از بیرون هستند.

پس از حضور صادق زیبا کلام باید اصلاح طلبان باور می کردند که مشکل آنها آمدن یک چهره اصلاح طلب ملی نیست بلکه مشکل از تمامیت خواهی نخبگان استانی آنهاست که حاضر به گذشت نیستند. به نظر می رسد فایده حضور زیبا کلام چیزی نبود که به درد اصلاح طلبان بخورد بلکه افزایش میزان آگاهی عمومی از مواضع برخی چهره های برجسته سیاسی و همچنین تقویت قدرت تحلیل در میان کسانی بود که شاید تا بحال در استان همت و جرات نقد وتحلیل را در خود نمی دیدند.

منیت و انحصار در میان نخبگان اصلاح طلب موج می زند.گاهی این شائبه به وجود می آید که نکند این نخبگان اعتقادی به اصلاح طلبی ندارند و فقط دنبال ارضای میل به قدرتیست که در نهان دارند. به هرجهت اینبار یکی دیگر از نخبگان پر حاشیه اصلاح طلب میهمان اصلاح طلبان شهرستان چرام واستان است .حضور منطقیان ولاهوتی می تواند نشانگر موثر بودن اعتقاد به بیرونی بودن نسخه شفابخش اصلاح طلبان باشدو عدم حضور این دو چهره برجسته می تواند نشان از آب در هاون کوفتن اصلاح طلبان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار