تابناک-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۶۴هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب و ۲۰۰ کیلو تریاک در حاجی آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 16 May 2021

به گزارش سرویس اجتماعی تابناک هرمزگان، سردار "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان "میناب" در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت در یکی از روستاهای شهرستان مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از 2 دستگاه کامیون سوخت در حال تخلیه، 64هزارلیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: دراین رابطه 2 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.


وی همچنین افزود: مأموران پاسگاه جائین شهرستان "حاجی آباد" با انجام کار اطلاعاتی از بارانداز مواد مخدر در سطح این شهرستان و تصمیم قاچاقچیان مبنی بر جابه جایی آن مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سردار جعفری بیان کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام که قاچاقچیان به محض رویت پلیس اقدام به فرار کردن که با سرعت عمل مأموران و در یک عملیات ضربتی با متوقف کردن خودرو پراید مورد نظر در بازرسی از آن 200کیلو موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده است، خاطر نشان کرد: تلاش مأموران برای دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.


انتهای پیام/۹۰۶۳

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار