تابناک-خیلی ها معتقدند دولتی که علی لاریجانی تشکیل دهد دولت سوم روحانی است.
کد خبر: ۹۶۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 17 May 2021

لابه لای هشتک ها/لاریجانی، دولت سوم روحانی

به گزارش سرویس سیاسی تابناک هرمزگان؛ بسیاری از کاربران توئیتر و برخی از نمایندگان مجلس دولتی که علی لاریجانی تشکیل دهد را دولت سوم حسن روحانی می دانند و به شکل های مختلف نسبت به آن واکنش نشان داده اند.

مالک شریعتی نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس و دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در صفحه توئیتر خود نوشت:در آخرین روز ثبت نام، اتوبوس اعضای دولت روحانی که عازم وزارت کشور بود، خبر آمد "تورم۵۰درصدی" نصاب جدیدی ثبت کرده است.

اما جای نگرانی نیست؛ #جهانگیری فرمانده اقتصادی دولت، در حاشیه حضور لاریجانی، با بغض خود قول شرف داد حتما وضع موجود تغییر کند و نگذارد #دولتسومروحانی تشکیل شود!

وی در توئیتی دیگر نوشت: عزیزان! #مجلس_لاریجانی حامی دولت روحانی بود
و دولت لاریجانی، قطعا #دولت_سوم_روحانی است.


روح الله نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس نوشت:

صحنه انتخابات تغییر کرد.
لاریجانی و هاشمی در انتخابات ثبت‌نام کردند.
با حضور جهانگیری و همتی، این سوال بزرگ مطرح می‌شود که چرا مسببین اصلی وضع امروز به دنبال ادامه تسلط بر دولت هستند؟!
برای ممانعت از تداوم #دولت_سوم_روحانی باید #طرحی_نو در انداخت.


سید یاسر جبرائیلی رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام نوشت: سال ۷۶ مردم رنج کشیده از نئولیبرالیسم، در مقام نه به #دولت_سوم_هاشمی بودند و آقای ناطق نوری، هرچند اصولگرا، نماد تداوم آقای هاشمی بود. امروز آقای لاریجانی، با همان مختصات، در همان موقعیتی قرار گرفته است که آقای ناطق در سال ۷۶ قرار داشت. مردم به #دولت_سوم_روحانی نه خواهند گفت.

نصراله پژمان فر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در صفحه توئیتر خود نوشت:

در چند روز آینده اسنادی از دوران ریاست مجلسی #لاریجانی منتشر خواهیم کرد تا مردم بدانند، افرادی که امروز مدعی عدالت و وحدت هستند، از عاملان اصلی وضع اقتصادی موجود کشور هستند...

#دولت_سوم_روحانی


مسعود امیری مدیر شبکه چند رسانه‌ای آرمان تی وی ‎در صفحه توئیتر خود نوشت:
خوبه #لاریجانی قصد اومدن نداشتا!
بعنوان فعال رسانه که سالها در حوزه مدیا و تولیدات چند رسانه ای کار کرده باید بگم برای این کار سناریو از پیش طراحی شده و برای تک تک شاتها،حرکات و میمیک صورت و...حتی میشه گفت استوری بورد کشیده شده و این کار یه روز و 2روز نیست
نه به #دولت_سوم_روحانی

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار