فرماندار همدان خواستار شد:
شورای حفاطت از منابع آب شهرستان به ریاست فرماندار همدان با دستور کار طرح تامین ضربتی آب شرب شهر همدان و بررسی مشکل آب شرب تعدادی از روستا‌ها تشکیل شد.
کد خبر: ۹۶۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲ 18 May 2021

فرماندار همدان با اشاره به جلسات و هماهنگی‌های قبلی انجام شده در خصوص اجرای طرح تامین ضربتی آب شهر همدان گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و منابع آب در اختیار طرح تامین ضربتی آب شرب شهر همدان در دستور کار آب منطقه‌ای استان قرار گرفت.

به گزارش تابناک همدان، وی افزود: در این راستا با همکاری شرکت آبفا ۷ حلقه چاه جدید حفر شد و انتقال آب از این چاهها، رودخانه دره مرادبیک و چاه‌های اجاره‌ای بخش خصوصی بعنوان یک طرح ضربتی مد نظر قرار گرفت و با حمایت استاندار محترم بخشی از اعتبارات مورد نیاز آن تامین شد.

محمد علی محمدی با تاکید بر تسریع آب منطقه‌ای استان در اجرای این طرح یادآور شد: با توجه به آخرین مصوبات و هماهنگی‌های انجام شده ضرورت دارد کار اجرایی این طرح آغاز شود و آب منطقه‌ای باید در این خصوص پاسخگو باشد.

فرماندار همدان با اشاره به جدیت موضوع تامین آب شرب مرکز استان تصریح کرد: تاخیر در اجرای این طرح می‌تواند جمعیت ۷۰۰ هزار نفری شهر همدان را از اوخر فصل تابستان با مشکل قطعی مکرر آب مواجه کند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب همدان نیز باید متناسب با حجم فرسودگی شبکه توزیع آب شرب شهر همدان برنامه مشخصی برای اصلاح شبکه داشته باشد.

محمدی با قدردانی از زحمات و همکاری مدیر عامل شرکت آبفا استان اضافه کرد: رفع مشکل آب شرب تعدادی از روستا‌های تحت پوشش خدمات شرکت آبفا شهرستان با زمانبندی مشخص انجام می‌پذیرد.

فرماندار همدان یادآورشد: شرکت آب و فاضلاب برای ارایه خدمات و فروش انشعاب در روستا‌های فاقد پوشش خدماتی این شرکت آمادگی دارد و این مهم نیازمند همکاری و اقدام از سوی روستائیان می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار