فرماندار دهلران از برنامه ریزی برای بهره برداری از ۴۸۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان خبر داد و گفت: مقرر شده که راه و شهرسازی استان واحدهای باقی مانده مسکن مهر را تا پایان مرداد ماه سال جاری تکمیل کند.
کد خبر: ۹۶۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 22 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  مجید عسگری  در حاشیه بازدید از مسکن مهر شهر دهلران گفت: از ۱۹۰ واحد تعاونی شماره ۱۰ تعداد ۷۲ واحد با پیشرفت بالای ۸۵ درصد در حال اجرا است که امیدورایم تا پایان تیرماه تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی افزود: ۱۱۸ واحد دیگر نیز با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال اجرا هستند که برنامه ریزی برای بهره برداری از آنها تا پایان مرداد ماه جاری در دستور کار است.

فرماندار دهلران تاکید کرد: تعداد واحدهای مسکن تعاونی شماره سه ۱۵۰ واحد است که از این تعداد ۸۴ واحد دارای پیشرفت بالای ۹۰ درصد هستند و احتمال بهره برداری آنها در پایان تیرماه جاری وجود دارد.

عسگری بیان کرد: ۳۰ واحد دیگر از این تعداد با ۵۰ درصدی و ۳۶ واحد نیز با پیشرفت زیر ۳۰ درصد هستند که از شمول مسکن مهر خارج شده اند.

وی تعداد واحدهای تعاونی شماره ۸ مسکن مهر را ۱۴۰ واحد ذکر کرد و گفت: ۴۸ واحد از این تعداد با پیشرفت ۸۵ درصد تا پایان تیرماه جاری بهره برداری می شوند و ۴۲ واحد نیز با پیشرفت ۵۰ درصد تا پایان مردادماه جاری بهره برداری و ۵۰ واحد نیز حذف می شود.

فرماندار دهلران تاکید کرد: با پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی ایلام و تصویب در شورای تامین مسکن استان، برای هر واحد اعتبار تشویقی بلاعوض ۱۵ تا ۵۰ میلیون ریال با توجه به تفاهم و رعایت برنامه زمانبندی و تکمیل و تحویل در موعد مقرر پیش بینی شده است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار