دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی:
این مطلب را دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی در جلسه ویدئوکنفرانسی روابط عمومی های فرمانداری های شهرستان های تابعه استان مطرح کرد و گفت: مشارکت مردم در انتخابات با تبلیغات مناسب و اطلاع رسانی درست ارتباطی مستقیم دارد. قهرمانی در سخنانی اهمیت تبلیغات مورد تاکید قرار داد و افزود: در شرایط فعلی با توجه به انتخابات پیش رو، تبلیغات و اطلاع رسانی درست و به موقع اهمیتی دوچندان پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۶۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ 26 May 2021


مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تصریح کرد: روابط عمومی های فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی در فرصت باقیمانده تا برگزاری انتخابات، از ظرفیت رسانه ها حداکثر استفاده را ببرند.
به گفته قهرمانی با یک حرکت تبلیغی مناسب، می توان از حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی بهره مند شد.
وی همچنین از روابط عمومی فرمانداری ها خواست از همه توان و بضاعت در اختیار خود، برای اطلاع رسانی و تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند.
دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به پروتکل های ابلاغی برای تبلیغات در شرایط کرونایی هم گفت: با توجه به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در همه مناطق استان، لازم است فضاهای مناسبی برای نامزدها و احزاب سیاسی فراهم کنیم تا بتوانند به معرفی خود و برنامه های شان بپردازند.
"قهرمانی" وظیفه مجریان انتخابات را ایجاد شرایط لازم برای برابری نامزدها در برخورداری از فرصت های تبلیغاتی عنوان کرد.
وی متذکر شد: همه کاندیداها برای معرفی خود باید بدون تبعیض، به یک اندازه از امکانات استفاده کنند.
به گفته وی؛ بی طرفی و رعایت قانون، تکلیف تمام مجریان انتخابات است.
وی همچنین بر پرهیز از تضییع حقوق مردم در جریان تبلیغات تأکید و اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی باید مراقب باشند در جریان تبلیغات به مبلمان شهری و فضای عمومی آسیبی وارد نشود.
وی تاکید کرد: وظیفه همه ما این است که تمام توان و انرژی خود را صرف کنیم تا شاهد برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار