ستاد انتخاباتی دکتر حاج محسن رضایی با حضور فعالین سیاسی_اجتماعی، جوانان، بانوان و اقشار مختلف مردمی کار خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی و مکانی رو باز افتتاح ‌و شروع به کار کرد.
کد خبر: ۹۶۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ 06 June 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ در این افتتاحیه حاج مظفر قهرمانی فرهنگی و فعال سیاسی و از روسای سابق ستاد دکتر حاج محسن رضایی سخنران اول مراسم بود و در سخنان خود به موضوع مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: از همگان طی روزهای باقیمانده برای معرفی هر چه بهتر توانایی های دکتر رضایی تقاضای حضور و مشارکت فعال در انتخابات را داریم.
در ادامه این مراسم آقای نیک پور از هم سنگران حاج محسن رضایی، به ضرورت حمایت از شخصیت بارز و‌ بی بدیل حاج محسن رضایی پرداخته و از محسنات و شایستگی ایشان تاکید داشتند.
حاج سجادی رئیس شورای راهبردی ستاد دهدشت نیز به عزم خود، هم سنگران حاج محسن رضایی که در نشست افتتاحیه حضور داشتند و همچنین مردم، برای رسیدن دکتر رضایی به کرسی ریاست جمهوری و تخصص ایشان به ایراد سخن پرداختند.
در بخش دیگری از این مراسم بیژن کاظمی کیان رئیس ستاد جوانان به اهمیت زمان باقیمانده اشاره کرد و گفت: ستاد خیلی دیر در مرکزیت کهگیلویه برقرار و افتتاخ شد کما اینکه برخی تیم های خودجوش فعال بودند و پیشتر در فضای رسانه ای عزیزانی همراه دکتر حاج محسن رضایی حضور فعال داشتند.
وی خاطرنشان کرد:  کار از سخنرانی و ورود به فضای تئوریک گذشته است و طی روزهای آتی باید تلاش ها صد چندان‌ شود تا با حمایت و حقوقی که مردم نسبت به صندوق رای دارند، ترغیب شود.
کاظمی کیان اذعان داشت: دو مورد حایز اهمیت است، اول حضور حداکثری و بعد انتخاب اصلح ترین، که با توجه به خصوصیاتی که از دکتر رضایی سراغ داریم نسبت به سایر کاندیدا اصلح تر برای مردم و کشور هستند.
وی با اشاره به ویژگی های دکتر رضایی افزود: در عین حال دکتر رضایی صلاحیت و تمام ویژگی های یک رییس جمهور را از جمله اقتصاد دان، مدیر و مدبر و مجرب بودن، سرباز امام و انقلاب و همانند اسمش صالح است.
لازم به ذکر است؛ طی احکامی جداگانه که به امضای محمدرحیم دهرابپور رئیس ستاد و قربانعلی حسن زاده جانشین ستاد محسن رضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد رسیده است؛
حاج مظفر قهرمانی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی
حاج حسین سجادی بعنوان رئیس شورای راهبردی
سیدمحمدعلی پورمند به عنوان دبیر ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی
دکتر خیرالله انصاری به عنوان جانشین ستاد شهرستان کهگیلویه
خانم پریسا کاظمی کیان عنوان مسئول کمیته رسانه شهرستان کهگیلویه بزرگ معرفی و بر جدیت این ستاد در جلب حمایت مردم کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه برای آقای رضایی تاکید شد.
طی احکام صادره دیگری بیژن کاظمی کیان به عنوان مسئول کمیته جوانان، سیروس جوادپور در جایگاه فن آوری اطلاعات، حمید پرندوار رسانه و مطبوعات، سرکار خانم افرنجه ستاد بانوان تعیین و احکام آنها صادر شد.در همین خصوص و در قالب ۳۰ کارگروه مختلف ستاد ایران اسلامی راه اندازی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار