جعفری در همایش بزرگ سادات
من می گویم دنبال آرامش مردمم و سکوت کرده ام و چیزی نخواهم گفت، شما هواستان باشد فرزندان امام و رهبر هیچگاه ترس به دل راه نخواهند داشت، هر کجا لازم باشد خود را فدای ملت و مردم خواهند کرد. ما با نفوذی ها ‌و اختلاسی ها مخالفیم پس بهتر است برخی از این آقایان سر جای خود بنشینند.
کد خبر: ۹۷۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۳ 15 June 2021

همایش بزرگ ایل سادات امامزاده علی (ع) و اهالی محله سادات در حمایت از علیمراد جعفری کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور هواداران در خیابان کافه کتاب محله سادات برگزار شد.

در زیر مشروح سخنان جعفری را در این همایش می خوانید؛
سلام بر ایل غیور، دیندار و ایثارگر سادات امامزاده علی (ع) سلام بر شما مردم عزیز محله سادات، سلام بر شما جوانان و مردم شریف گچساران، تشکر از لطف و محبت و ایثار شما و درود بر شما.
به یاد دارم شبی شام مهمان سردار سلیمانی، فرمانده سپاه پاسداران فعلی، فرمانده نیروی هوایی سپاه، فرمانده نیروی زمینی و بسیاری از عزیزان بودم که مجموع آنها به ۲۰ نفر نمی رسید. ما هیچ وقت نخواستیم از عناوین استفاده حلال کنم.
اگر میخواستم کتاب بنویسم مبارزاتم قبل از انقلاب علیه ساواک یک کتاب می شد، اگر میخواستم کتاب بنویسم وجودم در جبهه یک کتاب می شد.
این آبرویی که داریم خدای این مردم، هیچگاه نخواستم حتی از داشته هایم در حد ۱ درصد استفاده کنم. (بعضی ها دارند چه به خورد مردم می دهند)
روزی بعضی از نزدیکان رهبر زنگ زدند که در مرزهای کشور خلایی ایجاد شده و میخواهند کاری انجام شود. قرار شد من برای رهبر انقلاب طوماری جمع کنم من به منزل آیت الله متقی کاشانی رفتیم به همراه چند نفری، کسی آنجا بود گفت حالا اجازه بدهید ببینیم که چه می شود، من گفتم اگر بنا شد رهبر بماند ما هم خواهیم ماند اما اگر بنا شد رهبر نباشد ما هم نخواهیم ماند. (اما برخی ادعای انقلابی دارند الله اکبر)
من می گویم دنبال آرامش مردمم و سکوت کرده ام و چیزی نخواهم گفت، شما هواستان باشد فرزندان امام و رهبر هیچگاه ترس به دل راه نخواهند داشت، هر کجا لازم باشد خود را فدای ملت و مردم خواهند کرد.
ما با نفوذی ها ‌و اختلاسی ها مخالفیم پس بهتر است برخی از این آقایان سر جای خود بنشینند.
شما ۲۸ خرداد را به نفع جمهوری، مردم و منطقه رقم خواهید زد و بعد از آن نهضت خدمت رسانی، عمران، آبادانی و صداقت را خواهید کشید.
ما برآنیم با پشتوانه ی شما عزیزان همه با هم کاری کنیم دو شهرستان گچساران و باشت را از پسرفت نجات دهیم.
ما وقتمان را صرف کارهای حاشیه ای نخواهیم کرد، چند روزی است در فصای مجازی نشر داده اند جعفری انصراف داده و در جای دیگر می گویند جعفری در باشت پایگاه ندارد "خیلی عجیبه به کچل می گویند زلفعلی".
بزرگان طوایفی به تعداد ۱۰۸ نفر برای من رای گیری کرده اند و ۱۰۷ نفر به من رای دادند و آن یک نفر گفته شاید من رای ندهم، از ۶۸ رای دهنده ی بزرگان قومی ۵۹ رای به من دادند، بعد می گویند جعفری پایگاه ندارد.
بله ما از نامردی انصراف می دهیم، ما از تهمت، تخریب انصراف می دهیم. ما نشان خواهیم داد مرد خدمتیم و انگیزه خدمت رسانی را به این مردم شریف داشته، داریم و خواهیم داشت.
ما با مردم عهد و پیمان بسته ایم و مصداق فرمایش مولی علی (ع) است که گفت گردنم گروگان گفته هایم می باشد گردنم برود قولم نخواهد رفت و پیمانم را نخواهم شکست.
مگر ما دنبال قدرتیم که بخواهیم به هر قیمتی به دنبال جایگاه باشیم‌.
مردم از جعفری چه می خواهند که جعفری را انتخاب کرده اند جز صداقت‌.
من افتخارم این است سالیان زیادی در این محله زندگی کردم و فرزندانم متولد این محله هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار