فرماندار ری:
فرماندار ویژه شهرستان ری جمعه شب، با اشاره به حضور حداکثری مردم در جنوب تهران در انتخابات، گفت: روند اجرای انتخابات در این شهرستان از صبح تاکنون به خوبی برگزار شده است و این روند ادامه دارد.
کد خبر: ۹۷۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸ 18 June 2021

به گزارش تابناک تهران، حسین توکلی کجانی جمعه شب در ستاد انتخابات شهرستان ری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حضور مردم، تعامل عوامل اجرایی و نظارت دقیق هیات نظارت بر روند انتخابات باعث شد شاهد انتخابات سالمی در شهرستان ری باشیم.

وی با بیان اینکه مشکلات سیستمی برخی از شعب رای گیری در ساعات اولیه برطرف شد، عنوان کرد: تاکنون هیچگونه مشکل خاصی در روند رای گیری اعم از کمبود تعرفه و یا قطعی سیستم گزارش نشده است.

توکلی ادامه داد: برخی از مشکلات گزارش شده در خصوص تخلفات انتخابات شوراهای اسلامی برخی از شهرها نیز با ورود به موقع هیات های نظارت و ضابطان قضایی حل شد و با افراد متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی با تاکید براینکه دولت و وزرات کشور به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری بوده و است، بیان داشت: اجرای مُر قانون و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مهمترین دغدغه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان ری بود که به خوبی تا این لحظه برگزار شده است.

توکلی یادآورد شد: برگزاری چهار انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای خبرگان رهبری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برای اولین بار در شهرستان ری تجربه خوبی برای عوامل اجرایی شهرستان ری شد.

وی در پایان به حضور حداکثری و پرشور مردم شهرستان ری در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم ولایت مدار شهرستان ری به خوبی به ندای رهبر معظم انقلاب جواب دادند و با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی زدند.

 انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- برگزار می‌شود.
طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.
زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار