نکته مهم در آمار ارائه شده از برخی شهرستان های مهم حکایت از عدم موفقیت سیاسیون و نمایندگان حاکم علی رغم تبلیغات و تلاش های زیاد آن ها است !
کد خبر: ۹۷۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 19 June 2021

نتایج انتخابات ریاست جمهوری در استان / رای معنادار در مخالفت با نمایندگان! + جزئیات

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تازه ترین آمار از میزان رای شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.

رای معنادار بر خلاف نظر سیاسون و نمایندگان مجلس!

نکته مهم در آمار ارائه شده از برخی شهرستان های مهم حکایت از عدم موفقیت سیاسیون و نمایندگان حاکم علی رغم تبلیغات و تلاش های زیاد آن ها است !

در شهرستان گچساران علیرغم اعلام حمایت غلام رضا تاجگردون از محسن رضایی اما مردم این شهرستان رای بیشتری را به سبد سید ابراهیم رئیسی ریخته اند!

در شهرستان بویراحمد علیرغم قدرت بالای امکانات و تبلیغات دو جریان اصولگرای ندای وحدت و یاران ستار هدایت خواه در جبهه ائتلاف و برگزاری همایش های گسترده در حمایت از رئیسی اما محسن رضایی رای بالاتر را به خود اختصاص داده است !

در شهرستان کهگیلویه هم علیرغم تبلیغات گسترده سید محمد موحد به نظر می رسد مردم بر خلاف این تبلیغات رای بالاتر را به محسن رضایی داده اند!

در شهرستان لنده که به نوعی پایگاه سنتی سید محمد موحد محسوب می شود هم وی نتوانست مردم را به گونه ای متقاعد کند که رای اول را به رئیسی بدهند!

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را اعلام کرد .

بنابراین گزارش محسن رضایی میر قائد 64513 ، سید ابراهیم رئیسی 54141 ، عبدالناصر همتی3098 و سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی 735 رای از حوزه شهرستان بویراحمد را به خود اختصاص دادند.

نتایج انتخابات ریاست جمهوری در دیگر مناطق استان

گچساران:
سید ابراهیم رئیسی  ۲۵۰۵۳
محسن رضایی  ۱۵۶۱۳
عبدالناصر همتی  ۲۵۵۳
امیرحسین قاضی زاده هاشمی  ۶۱۸
 
 
کهگیلویه:
محسن رضایی  ۳۰۳۵۹
سید ابراهیم ریسی ۲۲۹۹۴
عبدالناصر همتی ۲۲۶۶
قاضی زاده هاشمی۴۴۰
 
لنده:
محسن رضایی  5602
سید ابراهیم رئیسی  5486
عبدالناصر همتی  657
امیرحسین قاضی زاده هاشمی  103
 

بروز رسانی می شود....

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار