رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت‌حیدریه از واژگونی یک دستگاه کامیون در محور شادمهر به تربت‌حیدریه خبر داد و گفت: سرنشینان این کامیون یک خانواده ۳ نفره بوده که از مسیر شیراز به سمت مشهد در حال تردد بوده‌اند که متاسفانه پس از وقوع حادثه فرزند دختر این خانواده در دم جان باخت.
کد خبر: ۹۷۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ 28 June 2021

به گزارش تابناک رضوی، آتشپاد دوم عظیم چوپان اظهار کرد: ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه شب گذشته(ششم تیرماه) یک مورد واژگونی کامیون بنز و محبوس شدن راننده در محور شادمهر به تربت حیدریه از طریق سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان گزارش شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت‌حیدریه افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم عملیات نجات ایستگاه شماره ۳ به فرماندهی آقای محمود نظام‌دوست به محل حادثه اعزام شدند که پس از حضور در صحنه و ارزیابی و ایمن‌سازی موقعیت حادثه، رهاسازی راننده با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات در دستور کار قرار گرفت‌.

وی ادامه داد: سرنشینان این کامیون یک خانواده ۳ نفره بوده که از مسیر شیراز به سمت مشهد در حال تردد بوده‌اند که متاسفانه پس از وقوع حادثه فرزند دختر این خانواده در دم جان باخت و پدر و مادر خانواده توسط پرسنل فوریت‌های پزشکی به مراکز درمانی منتقل شدند؛ علت دقیق بروز حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار