سید ناصر حسینی با رأی مردم گچساران و باشت بعنوان نماینده این شهرستان ها در انتخابات میان دوره مجلس انتخاب شد.
کد خبر: ۹۷۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸ 28 June 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سایت محلی بویـرنیـوز نوشت : پرونده انتخابات میان دوره گچساران و باشت با رای مردم به سید ناصر حسینی بسته شد، انتخابی که به واسطه شناخت ملی از او در بسیاری از رسانه های کشوری به طور قابل توجهی به آن پرداخته شد.
و حالا سوال مهم‌تری در این میان مطرح است و آن هم اینکه «نماینده جدید به سمت کدام کمیسیون مجلس می‌رود؟!»
سید ناصر حسینی از چهره های مطرح سیاسی در کشور است که احترام قابل توجهی نیز در حاکمیت دارد.
ارتباطات گسترده او در جریانی که اکنون اکثریت مجلس را در دست دارد و از سویی نزدیکی با دولت آینده قطعاً فرصتی مغتنم نه برای گچساران و باشت که برای لُر تباران است.
سید ناصر حسینی در گذشته در بخش هایی از مجموعه وزارت نیرو مسئولیت داشته، ارتباطات خوبی دارد و آشنا به این وزارتخانه کلیدی و مسائل آن است.
از طرفی عمده قابلیت معطل مانده کهگیلویه و بویراحمد بی شک پتروشیمی ها و منابع نفت و گاز آن است.
به این ترتیب بدون شک انتخاب کمیسیون انرژی می‌تواند انتخابی ارزنده برای نماینده‌ی جدید گچساران و باشت باشد، حضور او در این کمیسیون می‌تواند گره گشای مشکلات پیش روی راه اندازی پتروشیمی گچساران باشد.
با توجه به اهمیت مسأله آب و برق، سد و صنایع وابسته به آن در کهگیلویه و بویراحمد و از طرفی حل شدن و بهره‌برداری از پتروشیمی های در حال کار هم برای استفاده مؤثر از منابع نفت و گاز و هم تحرک به وضعیت اشتغال‌زایی در استان ، حضور چهره ای قدرتمند در کمیسیون انرژی یک نیاز است.
حضور سید ناصر حسینی بعنوان چهره اثرگذار ملی در این کمیسیون مهم مجلس میتواند برای کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان های لر نشین فرصتی کم نظیر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار