مدیر کل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری البرز از رفع تصرف و خلع ید ۷۷۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان نظرآباد با هماهنگی مراجع قضایی خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ 04 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» حامد فرضی گفت: افراد سودجو و فرصت طلب با هدف تصرف اراضی ملی و موات در پلاک‌های ۲۰۱ موسوم به نصرت آباد، ۲۰۵ موسوم به چوپان آباد و ۳۱۰ موسوم به حلقه دره، اقدام به تخریب و تصرف کرده بودند که این امر با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد در روز شنبه ۱۲ تیر ماه سال جاری با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان نظرآباد رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

فرضی با بیان این که ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه‌های مرتعی و جنگلی به صورت قاطع برخورد می‌کنند، افزود: برای حفاظت دقیق از عرصه‌های منابع طبیعی، اراضی ملی و جنگل‌ها و مراتع استان، نقش مردم از اهمیت شایانی برخوردار است و می‌توان گفت که حضور مردم در صحنه مهمترین رکن است.

او ارزش تقریبی این اراضی رفع تصرف و خلع ید شده را ۷,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال اعلام کرد و افزود: حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی وظیفه همگانی است و با افراد فرصت طلب و سودجو برخورد قانونی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار