فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری یک سارق حرفه ای و سابقه دار محتویات داخل خودرو با ۶۳ توسط ماموران انتظامی شهرستان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 05 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ایلام، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ ایلام با انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات موفق پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: متهم در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ۶۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده بمنظور مطالبه به حق شهروندان به مرجع قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی حافظ اموال خود بوده و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک افراد ،موضوع را سریعاً از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سپهر
|
United States
|
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
چه فایده ای داردسارقان به این نتیجه رسبده اند اگردستگیر وحتی زندانی شوند بعد از گذشت چندصباحی بدون اینکه خسارتی بپردازند با گذاشتن وثیغه ای ناچیز آزاد میشوند و همینکه مدتی از موضوع گذشت با تقاضای اعصار و موافقت دادستانها آزاد میشوند و هیچکدام از مالباختگان به مال خود نمیرسندو این رویه ایست که بارها و بارها تکرار شده است.پلیس و دستگاه قضا فقط فیلم بازی میکنند.
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
سارق منزل ما که دار و ندار ما را بار کرد و برد و خورد و دستگیر هم شد پس از مدت کوتاهی مشمول رأفت رفیع اسلامی شد و سوار بر 206 صندوقدار در شهر جولان می‌دهد!!! حقا که ایران بهشت دزدان است!! تبریک رئیسی، تبریک اژه‌ای و تبریک قضات با انصاف!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار