وزیر نیرو درباره تدابیر این وزارتخانه برای حل مشکل قطعی برق گفت: تا پایان مردادماه، پنج‌شنبه‌ها برای سازمان‌های دولتی مطابق با ترتیباتی تعطیل شد و درباره ساعت کار ادارات نیز به استانداران نیز اختیارات داده شده تا تصمیم بگیرند و اطلاع رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 07 July 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: رضا اردکانیان تصمیم گرفته شد تا پایان مردادماه در سراسر کشور، پنج‌شنبه را برای سازمان‌های دولتی مطابق با ترتیباتی تعطیل اعلام شوند و درباره ساعت کار ادارات نیز به استانداران نیز اختیارات داده شده تا تصمیم بگیرند و اطلاع رسانی خواهد شد. هم‌چنین ستادی در مرکز مدیریت شبکه و شرکت توانیر ایجاد شده و من خودم محل کارم را به آن‌جا منتقل کردم و همه دستگاه‌ها، سایر قوا و حتی نیروهای مسلح اعلام همکاری کردند و به خدا و پشتیبانی مردم دل‌گرم هستیم و تردیدی نداریم که این گردنه را پشت سر خواهیم گذاشت.

وزیر نیرو گفت: هرچقدر این کمبود برق کمتر باشد، امکان برنامه‌ریزی است و حتی اگر در مواردی ناچار به خاموشی باشیم، باید با اطلاع قبلی باشد اما حتی اگر کمبود هم نداشته باشیم در این گرما و فشاری که روی این همه تجهیزات برقی کشور است، حوادثی رخ می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار