مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان از اجرای ۲۸۰ عنوان برنامه شاخص ویژه هفته حجاب و عفاف در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ 13 July 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان عفت دیابی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری ۲۱ تیرماه به نام روز ملی حجاب و عفاف همه‌ساله برنامه‌های مختلفی به همین مناسبت در سطح استان سمنان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

او بیان کرد: امسال نیز اجرای ۲۸۰ عنوان برنامه شاخص ویژه هفته حجاب و عفاف در طول هفته‌ای که به این نام است، تدارک دیده شده است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها برپایی همایش ندای فطرت است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان عنوان کرد: همزمان با برپایی همایش ندای فطرت از پوستر جشنواره کشوری طراوت نیز رونمایی می‌شود.

دیابی بیان کرد: علاقه‌مندان برای حضور در جشنواره طراوت می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، مستند، موشن و عکس و ... با موضوعات حجاب و ... به آدرس این جشنواره www.festival taravat.ir تا ۳۰ مهرماه ارسال کنند و بعد از داوری نتایج در تاریخ ۴ آذرماه اعلام می‌شود.

او از دیگر برنامه‌های ویژه هفته حجاب و عفاف در استان سمنان را اجرای طرح سفریان نجابت، برپای مسابقات و تولیدات در فضای مجازی، برپایی کرسی‌های آزاداندیشی و برپایی غرفه‌های فروش محصولات عفاف و حجاب عنوان کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان تشریح کرد: ویژه برنامه‌هایی نیز با عنوان تحکیم بنیان خانواده، همایش پیاده‌روی، برگزاری وبینار سبک زندگی و الگوی سوم زن مسلمان، تجلیل از بانوان محجبه و معرفی شهدای زن و شهدای عفاف و حجاب نیز در طول هفته عفاف و حجاب اجرا خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار