معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال اخیر از ۱۶.۵ درصد به ۱۰.۹ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۸۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ 05 August 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حشمت الله صمیمی دوست افزود : وزیر کشور در نامه‌ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد  اعلام کرد این استان  جزو سه استان برتر در کاهش نرخ بیکاری در دولت تبدیر و امید بوده است.
وی افزود: دلیل کاهش نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی و اقتصادی در مناطق مختلف این استان بوده است.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه طرح پتروشیمی در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است که بیش از چهار هزار نفر در این طرح ها  مشغول به کار هستند.
صمیمی‌دوست عنوان کرد: با توجه به وضعیت خوب پروژه‌های عمرانی  در کهگیلویه و بویراحمد با بهره‌برداری از آنها، آینده  مطلوبی پیش‌روی این استان است.
وی ابراز داشت: ظرفیت تولید ماهیان سردآبی کهگیلویه و بویراحمد در سال۹۲، ۱۳ هزار و ۴۰۰ تن بوده که طی این مدت به ۱۸ هزار تن افزایش یافته است.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ظرفیت تولید تخم‌مرغ از یک هزار و ۲۹۱ تن به پنج هزار تن، ظرفیت سردخانه‌ها از هفت هزار تن به ۱۸ هزار تن رسیده است.
وی افزود: درآمد مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد از  ۱۰۶ میلیارد تومان در سال ۹۲  به ۵۱۶ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹رسیده است.
صمیمی‌دوست  تصریح کرد: میزان ارز هزینه شده در پروژه‌های اقتصادی در سال ۹۲ از  ۵۷ میلیون یورو به عدد ۵۵۰ میلیون یورو در دولت تدبیر و امید رسید که رشد بیش از ۸۰۰ درصدی داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار