مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی به‌مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جواد حسینی کاشانی از جانبازان هشت جنگ تحمیلی آورده‌است: تواضع و فروتنی، ساده زیستی، گشاده رویی، وقت‌شناسی و تکلیف محوری از ویژگی‌های بارز آن فاضل ارجمند بود.
کد خبر: ۹۸۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 08 August 2021

به گزارش تابناک قم، در پیام آیت الله علیرضا اعرافی آمده‌است: شهادت روحانی پارسا و دانشور نستوه جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید محمد جواد حسینی کاشانی(طاب ثراه) که به نشان پرافتخار جانبازی در راه دفاع از ارزش‌های دینی و مکتبی و انتساب به خانواده گرانقدر شهید سرافراز سید محمد مهدی حسینی کاشانی(ره) مفتخر بود موجب تاسف و تألم گردید.

پیام حاکیست: تواضع و فروتنی، ساده زیستی، گشاده رویی، وقت شناسی و تکلیف محوری از ویژگی های بارز آن فاضل ارجمند بود که ان شاءالله عند الله ماجور و در اذهان دوستان و همکاران ماندگار خواهد شد.

پیام ادامه یافته‌است: اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم به ویژه اخوان بزرگوار، دوستان، همکاران و بازماندگان ارجمند آن فقید سعید و عرض تسلیت به همه آنان، از درگاه خداوند متعال برای ایشان و والد معظم و برادر شهید ایشان، غفران و رضوان و حشر با ائمه اطهار(ع) و اولیای طاهرینش و برای بازماندگان، سلامتی، عزت، شکیبایی و اجر فراوان مسالت می نمایم.

سید محمد جواد حسینی کاشانی فرزند مرحوم آیه الله حسینی کاشانی و برادر همسر حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات بود.

وی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس بود، که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج عاقبت به‌همسنگران شهید خود پیوست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار