سرپرست شهرداری پایتخت:
سرپرست شهرداری تهران گفت: تمام انتصابات شهرداری تهران بعد از حضور علیرضا زاکانی بر منصب شهرداری تهران که پس از حکم ابلاغی وزارت کشور است، انجام می شود.
کد خبر: ۹۸۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 15 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، "علیرضا جاوید" روز یکشنبه در حاشیه چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگاران درباره انتصاب سرپرست موسسه همشهری گفت: سرپرست قبلی مشکل شخصی داشت و نمی توانست به کار ادامه دهد؛ بنابراین هیات مدیره همشهری با بررسی‌هایی که انجام دادند، فرد جدیدی را به صورت موقت برای ادامه سرپرستی انتخاب کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که انتصابات شهرداری با نظر سرپرست یا نظر علیرضا زاکانی شهردار تهران انجام می‌شود، اظهار داشت: تمام انتصابات شهرداری تهران بعد از حضور علیرضا زاکانی شهرداری تهران انجام خواهد شد.

جاوید درباره تذکر ناصر امانی عضو شورای شهر که خواسته بود آزمون تبدیل وضعیت اصلاح و آزمون برگزار شود و این پرسش که آیا آزمون برگزار می شود یا خیر، گفت: تذکرات شورا به صورت مکتوب برای شهرداری ارسال و شهرداری نیز با ضوابط و مقررات جاری پس از بررسی پاسخ مقتضی را خواهد داد.

 اعضای شورای اسلامی شهر تهران هفته گذشته علیرضا زاکانی را به عنوان شهردار تهران انتخاب کردند اما تا زمانی که حکم وی از سوی وزارت کشور ابلاغ شود، علیرضا جاوید را به عنوان سرپرست شهرداری تهران برگزیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار