رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اینکه اگر همکاری جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای نبود امروز حتی آب خوردن در تهران نداشتیم و اجازه داده نشد آب سدها برای کشاورزی رها شود، گفت: روزانه ۳ هزار تن مازاد دریافت شیر داریم و مصرف مردم به دلیلی گرانی محصولات کمتر شده است.
کد خبر: ۹۸۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵ 17 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، ایوب فصاحت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در جلسه بررسی مشکلات دامداران شهرستان شهریار در سالن جلسات شهرداری شاهدشهر اظهار کرد: شرایط امروز کشور برای کشاورزی و دامداری بسیار به علت چند برابر شدن هزینه‌ها سخت شده و تسهیلات در گردش یکی از ملزومات اساسی تولید در کشور است‌.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات به دامداران، افزود: مشکل آب امروز وجود دارد و اگر این موضوع مدیریت نشود شرایط در چند سال آینده به شدت سخت‌تر از وضعیت فعلی خواهد شد و امروز که صدای این موضوع درآمده حتی می‌توان گفت شرایط خوب است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان کرد: اگر همکاری نزدیک جهاد کشاورزی استان تهران با سازمان آب منطقه‌ای نبود، آب خوردن در تهران نداشتیم و این موضوع مدیریت شد و اجازه داده نشد که سدها باز و آب برای کشاورزی رها شود.

فصاحت با اشاره به شرایط بحرانی آب در کشور و لزوم مدیریت صحیح در حوزه آب و خاک، گفت: روزانه ۳ هزار تن شیر اضافه دریافت داریم که مصرف نشده و مصرف مردم به دلیل افزایش قیمت‌ها و گرانی محصولات لبنی کمتر شده است.

وی تصریح کرد: از طرفی نهاده را وارد کرده که کشاورز و دامدار ما ناراضی هستند که نیاز ما مدیریت صحیح است و این مورد پذیرش نیست دستگاه زیرمجموعه سازمان در شهرستان ایجاد ناهماهنگی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار