معاون پیشگیری از جرم آذربایجان‌غربی گفت: کارگروه پیشگیری از خشونت به همت دادگستری آذربایجان غربی و با حضور کارشناسان مربوطه در هفته جاری آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۲ 23 September 2015


تابناک آذربایجان غربی : «پرویزعلیزاده» معاون پیشگیری از جرم آذربایجان‌غربی، در گفت‌و‌گو با میزان با اشاره به اقدامات موثر دادگستری این استان در خصوص پیشگیری از جرائم، آمار بیشترین جرائم انجام شده در استان را برشمرد و گفت: ضرب و جرح عمدی، سرقت و توهین، بیشترین آمار جرائم را در استان به خود اختصاص داده اند.

وی در ادامه سخنان خود با تشریح راهکارهای موجود و موثر در کاهش جرائم اظهار کرد: دادگستری این استان در هفته جاری کارگروه پیشگیری از خشونت را تشکیل داد.

معاون پیشگیری از جرائم آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه موضوع پیشگیری و کاهش جرائم موضوع فراقوه ای بوده و نیاز به فرهنگ سازی قوی و غنی در این زمینه از سوی تمام قوا و ارگان‌ها دارد، تصریح کرد: ریشه یابی، بررسی و نهایتا پیشگیری و کاهش جرائم موضوعی زمانبر است و نیاز به بررسی لازم و دقیق از سوی کارشناسان مسئول این امر دارد.

علیزاده همچنین تاکید کرد: موضوع پیشگیری از جرائم را باید از سنین پایین در کودکان نهادینه کرده و فرهنگ سازی کنیم، که این امر مستلزم هم افزایی و همکاری تمامی قوا با مسئولان قضایی کشور است.

معاون پیشگیری از جرائم آذربایجان غربی با اعلام این خبر که دادستانی استان در خصوص کاهش خشونت و جرائم میان کودکان و نوجوانان اقدامات مهمی را انجام و در دستور کار داده، گفت: دادگستری استان با برگزاری برخی دورهای آموزشی با همکاری مسئولان مدارس و اولیای دانش آموزان گام های موثری را در راستای کاهش خشونت میان کودکان برداشته و عملیاتی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار