فرماندار لنده؛
همزمان با سفر هیات دولت به استان کهگیلویه بویر احمد فاطمی امین وزیر صمت به شهرستان لنده سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۹۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ 30 September 2021

وزیر صمت به لنده میآید/مهمترین مطالبات از زبان فرماندار این شهرستان

فرماندار شهرستان لنده در گفتگو با تابناک اظهارداشت؛ پس از اعلام رسمی سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان کهگیلویه بویر احمد فاطمی امین وزیر صمت به نمایندگی از هیات دولت به لنده سفر خواهد داشت.

وی افزود؛ لنده از جمله ی مناطق استان است که در یکی دوسال گذشته پروژه های از محل اعتبارات ملی در آن شروع بکار شد و در این برهه نیازمند آن هستیم تا با تزریق اعتبارات بموقع روند کار تسریع داده شود و این شهرستان از محرویمت خارج شود.

ایشان مهمترین مطالبه مردم لنده را تسریع دادن به پروژه های تعریف شده ی چون راه لنده-تشان به عنوان ضرورتی ترین پروژه در خروج از بن بست جاده ای عنوان و درکنار آن  سرعت دادن به کار پروژه های مانند راه لنده به دهدشت از مسیر تراب، تزریق اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه های چون بیمارستان، دانشگاه پیام نور و طرح گردشگری موگرمون و رفع مشکلات برقی این شهرستان با تکمیل ایستگاه را از دیگر اولویت ها دانست.

رزمجو یادآور شد، پیش از این قسمتی از پروژه ی لنده به تشان که در مسیر معدن فسفات قیام قرار دارد مورد بازدید مسیولین وزارت صمت قرار گرفت و اعتبار ۶۰ میلیاردی نیز از محل طرح های زیربنایی این وزارت خانه برای آن در نظر گرفته شد که اکنون حضور وزیر صمت در این برهه فرصت مغتنمی برای این شهرستان خواهد بود تا این پروژه تعیین تکلیف شود.

وی یادآور شد؛ در این نقطه از استان مناطقی چون موگرمون هنوز از نعمت گاز بی بهره هستند و معابر شهری مرکز این شهرستان نیازمند نگاه ویژه هیات دولت است.

رزمجو یادآور شد؛ در حوزه اشتغال وضعیت این شهرستان نیازمند کمک جدی است که انشالله با حضور هیات دولت در استان و سفر وزیر صمت به شهرستان نتایج خوبی حاصل شود و امیدواریم این سفر ختم به تعیین تکلیف معادن خفته ی این منطقه شود.

لازم به توضیح است، لنده از جمله ی مناطقی از کشور است که پایلوت محرومیت زدایی مشارکتی فی مابین دولت و بنیاد مستضعفان است که از این موقعیت باید نهایت  استفاده برده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار