دیدار استاندار با برخی فرماندهان و نیروهای انتظامی استان
به مناسبت هفته نیروی انتظامی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در راهنمایی و رانندگی استان ، با برخی فرماندهان و نیروهای انتظامی دیدار کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷ 11 October 2021

شامگاه یکشنبه و به مناسبت هفته نیروی انتظامی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در راهنمایی و رانندگی استان ، با برخی فرماندهان و نیروهای انتظامی دیدار کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار در این دیدار با اشاره به امنیت و آرامش خوب جامعه گفت : امنیت امروز نتیجه تلاش های نیروی انتظامی و تمامی نیروهای نظامی و امنیتی است.
سید علی احمدزاده با تقدیر از فعالیت‌های نیروی انتظامی، اظهار داشت : آرامش امروز مردم مرهون تلاش های دلسوزانه نیروی انتظامی و تمامی نیروهای نظامی و امنیتی است.
وی گفت: نیروی انتظامی شبانه روز پای کار بوده تا مردم در آرامش باشند و این تلاش ها را باید ارج گذاشت که من امروز به نمایندگی از شورای تامین استان برای تمجید و تقدیر از عملکرد شما اینجا حاضر شده ام.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار از کاهش ۱۴ درصدی تصادفات جاده ای در استان خبرداد و اظهار داشت : تنها استانی که در کشور سامانه پایش تصویری ندارد استان کهگیلویه و بویراحمد است.
سردار کیقباد مصطفایی با اشاره کمبود امکانات در استان گفت : ساختمان های پلیس راهور در پنج شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد اجاره ای و نیازمند ساختمان های مستقل است.
مصطفایی افزود : امروزه در هیچ یک از شهرهای بزرگ از نیروی انسانی برای حضور در چهارراها استفاده نمی شود و کنترل از طریق دوربین های نصب شده صورت می گیرد که اتفاقا نظم پذیر هم بهتر است ضمن اینکه وجود تجهیزات مانع درگیری زیاد نیروی انتظامی با رانندگان می شود.
وی در انتقادی نسبت به وضعیت ترافیکی در استان گفت : متاسفانه میل به قانونگریزی عجیبی میان رانندگان استان وجود دارد که این یعنی نیازمند کار فرهنگی در سطح استان هستیم .
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پارکینگ در هیچکدام از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد ، خاطر نشان کرد: نیازمند اعتبارات مناسب جهت کار فرهنگی در حوزه ترافیک هستیم.
سردار مصطفایی در پایان گفت : انتظار داریم در کوتاه ترین زمان ممکن به یک شهر مدنی برسیم که نیازمند تلاش همگانی در این زمینه هستیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار