مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت : در شش‌ ماهه نخست سال جاری 25 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان به مددجویان پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸ 18 October 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهره‌گیری و فرهنگ‌سازی جـهت توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران در زمینه دستگیری از نیازمندان همواره موردتوجه جدی مدیران کمیته امداد است.
وی تصریح کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف گسـترش فرهنگ یاری‌رساندن به نیازمندان جامعه و در نگاهی وسیع‌تر گره‌گشایی از نیازمندی‌های مردم محروم جامعه، راه‌اندازی شده است.
مبشری بابیان اینکه از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در شش‌ماهه نخست سال جاری 3316 مورد تسهیلات پرداخت‌شده است، گفت: مبلغ تسهیلات پرداخت‌شده در این خصوص بیش از 25 میلیارد و 640 میلیون تومان است.
وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان تحـت حـمایت برای مواردی چـون پرداخت هزینه‌های درمـانی، تحـصیلی و معـیشتی سبب حفظ عزت‌نفس و افزایش امنیت روانی آنان می‌شود، اظهار کرد: از محل اعتبارات این صندوق در سال جاری 2673 مورد تسهیلات حمایتی  بااعتبار 17 میلیارد و 335 میلیون تومان در سال جاری پرداخت شد.  
مبشری به پرداخت سه میلیارد و 930میلیون تومان تسهیلات در بخش اشتغال و خودکفایی به مددجویان در شش‌ماهه سال جاری اشاره و بیان کرد: با پرداخت این تسهیلات 359 مورد طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد اجراشده است.
وی تصریح کرد : مابقی تسهیلات پرداخت‌شده از اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در قالب تسهیلات مسکن، ودیعه مسکن ، فرهنگی و آموزش به مددجویان پرداخت‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: سرمایه‌گذاری خیران در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در رفع فقر و محرومیت از استان و یاری نیازمندان بسیار تأثیرگذار است به همین منظور از دستگاه‌های مختلف و مردم خیر هم استانی می‌خواهیم تا با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق یاری گر نیازمندان این نهاد باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار