طرح استیضاح شهردار
اختلافات شورای شهر دهدشت آنچنان پررنگ است که احتمال سازش و آرامش در این شورا عملا دور از تصور است
کد خبر: ۱۰۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 25 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد اختلافات شورای شهر دهدشت آنچنان پررنگ است که احتمال سازش و آرامش در این شورا عملا دور از تصور است.این در حالیست که مشکلات شهر دهدشت بسیار زیاد و داد مردم هم از دست این اختلافات در آمده است. در جدیدترین نمونه این ناهماهنگی ها طرح استیضاح شهردار دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه است که گویا این کار کلید خورده است.
عصر دنا با انتشار تصیری از متن نامه طرح استیضاح شهردار دهدشت به بیان این موضوع پرداخته است.

پس از کش و قوس فراوان و پافشاری چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت طرح استیضاح شهردار این شهر به هیئت رئیسه شورا تحویل شد . این گزارش می افزاید ، آقایان حقانی ، خوش آئین ، موسوی امجد و حجت خواه ، طیف اقلیت و معترض شورای شهر دهدشت ، بار دیگر و در ادامه تلاشهای خود در جهت برکناری شهردار این شهر و روشن شدن پرونده اتهامات وی خواستار رسیدگی به طرح استیضاح دکتر تخشا شهردار این شهر در جلسه پیش روی شورای این شهر شدند .

مخالفت گروه اکثریت با طرح استیضاح می تواند بر فشار افکار عمومی بر هیات رئیسه شورای شهر و رئیس جدید این آن بیفزاید و بازی برد بردی را برای طیف معترض رقم بزند .

لازم به ذکر است پرونده تخلفات شهرداری دهدشت هم اکنون در نهادهای نظارتی در حال بررسی است و آنطور که از شواهد پیداست در آینده نزدیک نتیجه آن اعلام خواهد شد .

گفتنی است رابطه اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت پس از زمزمه تخلفات گسترده در شهرداری و جمع آوری مدارک آن توسط طیف معترض شورا دارای شکاف عمیقی شد که همین اختلافات در نهایت به استعفا و عزل چندین مسئول و همچنین تجمع جمعی از کارشناسان مخالف عملکرد شهردار در جلوی فرمانداری کهگیلویه شده است .

حال باید منتظر جلسه پیش روی شورای شهر دهدشت ماند و دید که آیا طیف مخالف می توانند طرح استیضاح خود را به پیش برده و شهردار این شهر را عزل کنند ؟


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار