مدیر پروژه آبرسانی به چهار شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام از ورود ۲۶ تریلی لوله ۴۰ اینچ به این پروژه خبر داد و گفت: با ورود لوله‌های بیشتر در روزهای اخیر شاهد اتمام فاز اول پروژه خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۰۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵ 23 October 2021
انتقال تجهیزات اتمام فاز اول آبرسانی به چهار شهر
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید مجید حسینی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طی حدود ۶ ماه خدمت در پروژه آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه و همکاری مسئولین موسسه فجر سازندگی_هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء( ص) بعد از حدود ۲ سال رکود و نیمه تعطیلی این پروژه عملیات ساخت مخازن (سه مخزن ۵ هزار متر مکعبی شماره۲ و۵ هزار متر مکعبی شماره ۴ و همچنین ۲۰ هزار متر مکعبی شماره ۵) شروع که مخزن ۵ هزار متر مکعبی شماره ۴ تکمیل و مخازن دیگر در دست ساخت هستند.
مدیر پروژه آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه افزود: عملیات حفر کانال کانال در سه جبهه کاری توسط ۶دستگاه بیل میکانیکی، انتخاب پیمانکار جوش، و فراهم نمودن لوله های ۴۰ اینچ در این مدت شروع که اولین سری ورود لوله به پروژه شامل ۲۶ تریلی لوله بوده است و در روزهای آینده شاهد ورود تعداد بیشتری لوله برای اتمام فاز اول پروژه خواهیم بود.
وی تصریح کرد: ریسه و جوش لوله‌ها با توجه به مشخص شدن پیمانکار جوش که از نیروها و متخصصین بومی است شروع شد.
حسینی‌نسب اعتبار لازم برای تکمیل قطعه اول پروژه از سد کوثر تا دهدشت را مبلغی حدود ۵۷۰ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: امیدواریم با قولهایی که در سفر ریاست جمهوری به استان در خصوص تامین اعتبار برای این پروژه داده شد هر چه زودتر شاهد پیشرفت و اتمام پروژه در آینده نزدیک باشیم.
وی خاطرنشان کرد: هلدینگ تخصصی نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در راستای خدمت بی‌منت برای مردم از هیچ تلاشی برای هر چه سریعتر اتمام این پروژه دریغ نخواهد کرد.
حسینی‌نسب گفت: با افتتاح این طرح آب شرب چهار شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام با جمعیتی بالغ بر ۱۵۲هزار نفر و ۳۵۰ روستا تامین میشود، این طرح در مجموع ۱۷میلیون متر مکعب درسال آب شرب با دبی لحظه ای ۸۶۰ لیتر برثانیه انتقال می دهد، طرح شامل ۴ ایستگاه پمپاژ،۵۲ هزار متر مکعب مخزن آب شرب،۷۲ کیلومتر خط انتقال، تصفیه خانه و حدود ۵۰ کیلومترجاده دسترسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار