دادستان شهرستان بهمئی از دستگیری 10 نفر از عوامل نزاع در این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۱۰۰۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ 02 November 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی با اشاره به دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع دسته‌جمعی توسط ماموران، ابراز کرد: درگیری خیابانی با سلاح گرم در شهر لیکک موجب سلب آسایش و آرامش مردم شد.

عبدالله حبیبی منش با تاکید براینکه امنیت و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضایی است ، افزود : افرادی که بخواهد امنیت مردم را به خطر بیندازد، باید منتظر عواقب سخت آن باشند.

حبیبی منش ادامه داد: با تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب ، ۱۰ نفر  متهم دستگیرشده با قرار تأمین متناسب روانه زندان شدند.

وی عنوان کرد : بزودی پرونده منازعین جهت صدور حکم قاطع و اثرگذار به دادگاه شهرستان بهمئی ارسال خواهد شد.

حبیبی منش بابیان اینکه دستورات قاطع برای شناسایی و دستگیری سایر عاملان این نزاع صادر شده است، یادآور شد: بر اساس گزارش‌های اولیه، ریشه این درگیری و نزاع دسته‌جمعی طایفه ای بوده است و تا دستگیری آخرین نفر آنها را تعقیب می نماییم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی ابراز داشت: بارها تذکرات لازم در خصوص حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز و شرکت در درگیری و نزاع دسته جمعی داده شده است.

وی در پایان خطاب به افرادی که با ارتکاب چنین جرائمی موجب هراس سایرین می‌شود تأکید کرد: به جهت صیانت از امنیت و حس امنیت شهروندان، برخورد قانونی سختی در انتظار این افراد خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار