در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد
امیری در این سفر و در اولین نشست که با حضور ویدئو کنفرانسی مدیران شهرستانی برگزار شد با اشاره به برخی مشکلات زیرساختی استان در ، خواستار توجه مقامات کشوری و ایجاد انقلابی در کل استان شده بود .
کد خبر: ۱۰۰۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶ 06 November 2021


هفته گذشته مدیر عامل شرکت مخابرات کشور سفری یک روزه به کهگیلویه و بویراحمد داشت . مجید سلطانی که با سفر خودرویی به استان آمده بود تا بتواند در مسیرهای مواصلاتی وضعیت اینترنت جاده های استان را هم بررسی کند ، جلسات و دیدارهایی با مدیران استانی و شهرستانی برگزار کرد که مدیر عامل شرکت مخابرات استان در خصوص نتایج این سفر توضیحاتی داد .
لازم به توضیح است ، امیری در این سفر و در اولین نشست که با حضور ویدئو کنفرانسی مدیران شهرستانی برگزار شد با اشاره به برخی مشکلات زیرساختی استان در زمینه مخابرات ، خواستار توجه مقامات کشوری و ایجاد انقلابی در کل استان شده بود .
محمد هادی امیری در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اظهار داشت : سفر مدیر عامل مخابرات کشور به استان واقعا مایه خیر و برکت بوده و تصمیمات خوبی برای استان لحاظ گردید .
منتظر انقلاب زیرساختی در استان باشیم ؟
امیری افزود : تمام زیر ساخت ها را به صورت ریز و درشت را مطالعه شد و تمام نقاطی که فاقد پوشش بودند به ریز برای وی روشن شد که این مقام عالی مخابرات هم دستورات مناسبی صادر کرد .
وی با اشاره به تاکید ویژه برای رفع مشکلات مناطق محروم استان ، ادامه داد : مدیر عامل مخابرات کشور تاکیدات زیادی برای تامین زیرساخت های استان از جمله تأمین پروتیشن یا مسیرهای دوم شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی ، شهرهای سوق و لنده ، داشت که دستور ویژه ای برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها داده شد .
امیری گفت : یکی از مشکلات مخابراتی استان مربوط به تجهیزات گران قیمت از قبیل تجهیزات اندازه گیری است که مقام عالی مخابرات کشور دستور ویژه ای صادر کرد که حتما خریداری و در اختیار استان قرار گیرد .
مدیر عامل شرکت مخابرات استان ادامه داد : آقای سلطانی همچنین در زمینه سیستم های مخابراتی مختلفی که در استان وجود دارد دستور داد که استان غنی شود ضمن اینکه نسبت به آپدیت نمودن مراکز مخابراتی و تجهیزاتی که کارکرد لازم را ندارند دستور تعویض و به روز کردن ، داده شد.
امیری گفت : این پروژه ها اگر شروع شوند ان شالله ما دیگر مشکل آنچنانی در بحث مخابرات نخواهیم داشت ضمن اینکه مقام عالی مخابرات بر پوشش پایدار نقاط بدون پوشش کل استان تاکید ویژه داشت . همچنین مهندس سلطانی تاکید زیادی بر این نکته داشت که مشکلات در سفر بعدی به استان باید حل شده باشند .
مدیر عامل شرکت مخابرات استان ادامه داد : اولین نتیجه ملموس این سفر را در ظرف ماه های آینده در زمینه پوشش تلفن همراه، خدمات اینترنت پرسرعت برای روستاها خواهیم دیدرا که مهندس سلطانی تاکید ویژه ای بر این موضوع داشت و دستور داده شد که تأمین تجهیزات لازم برای این مهم صورت گیرد که تقریبأ تا یک ماه آینده در بعضی از روستاها انجام خواهیم داد.
امیری گفت : در مورد زیر ساخت های که کارهای عمرانی هستند برای شهر های سوق و لنده فراهم نمود یعنی شبکه فیبر نوری از دهدشت تا سوق و از سوق تا لنده باید ایجاد شود .شاید کمی  زمان بر باشد و کانال باید زده شود و فیبر نوری نیز تأمین شود یا برای شهر های قلعه رئیسی و دیشموک و شهرهای مارگون که باید باز سازی شود نیز به همین شکل زمانبر باشند اما با انجام این اقدامات بسیاری از مشکلات استان حل و انقلابی در پوشش مخابراتی استان خواهیم داشت .
مدیر عامل شرکت مخابرات استان در پایان با اشاره به به پوشش رسانه ای ویژه و خوب سفر مدیر عامل مخابرات کشور به استان گفت : تقدیر و تشکر میکنم از اصحاب رسانه که با حضور مستمر خود باعث پیشرفت های زیادی در استان شده اند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار