جایی آخر دنیا (بخش سوم)
یکی از اهالی از اقداماتی در گذشته و ایجاد تاسیساتی برای تامین آب می گوید که به گفته وی پس از چند سال این تاسیسات بلا استفاده مانده است و مسئولی هم پاسخگو نیست !
کد خبر: ۱۰۱۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷ 21 November 2021
مسئولان می خواهند کاری کنند یا نه ؟ / آب در کوزه و ما گرد جهان می گردیم! + فیلم
محرومیت در منطقه بیدانجیر بخش سرفاریاب در شهرستان چرام به گونه ای است که شما در این منطقه کمترین نمادهایی از توسعه را نمی را نمی بینید . شاید تنها نشانه هایی از زندگی دیگر مناطق تردد با پیکان هایی قدیمی است که با وجود دریافت کرایه های زیاد اما این جابه جایی خودرویی نه برای راننده مسافرکش می ارزد و نه از توان مردم تامین کرایه بر می آید .
در بازدید گروهی خبرنگاران از این منطقه برخی مشکلات به صورت ، خبر ، گزارش و فیلم در تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، منتشر شد که عمده این مشکلات ناشی از نبود جاده بوده است !
زندگی همراه با ترس از مرگ و معلولیت / درخواست از ستاد اجرایی در پی ناامیدی از دولت و مجلس / مگر ما مسلمان و ایرانی نیستیم !+ فیلم
پاسکاری بیدانجیر بین راهداری و امور عشایری ! / دولتی که از سالی ۲۰۰ متر جاده سازی عاجز است ! / ۶۰۰ هزارتومان دربستی می ‌دهیم و ۶۰۰ هزار تومان منت !! + فیلم
مردم بیدانجیر در انبوه مشکلات ، متاسفانه با مشکل آب شرب هم مواجه هستند به گونه ای که به گفته برخی اهالی وضعیت تهیه آب با مشقت همراه است .
یکی از اهالی از اقداماتی در گذشته و ایجاد تاسیساتی برای تامین آب می گوید که به گفته وی پس از چند سال این تاسیسات بلا استفاده مانده است و مسئولی هم پاسخگو نیست !
وی می گوید : دولت ما فقیر نیست ! اجازه ندهید مردم اینگونه زجر بکشند ! باید با الاغ چند بشکه آب با طی مسافتی و صرف حدود 2 تا 3 ساعت بیاوریم ، حال این آب را برای شرب استفاده کنیم ؟ یا شست و شو و حمام؟
البته در هنگام حضور خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر آبفای بخش سرفاریاب که در بازدید حضور داشت بحث وجود برخی معارضات اجتماعی را در زمینه تکمیل طرح آبرسانی به روستاها مطرح کرد و ضمن آن وعده داد که این مشکل به زودی حل خواهد شد .
فیلم / وضعیت مشکل آب از زبان روستائیان / آب در کوزه و ما گرد جهان می گردیم!
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار