کلیپ منتشر شده در فضای مجازی که وضعیت نابسامان تحصیل دانش آموزانی در داخل چادر را نشان می‌دهد متعلق به مدارس روستای سرگچ بخش دیشموک نیست.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ 27 November 2021
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک با اشاره به انتشار فیلمی طی روز‌های گذشته در فضای مجازی با موضوع مدرسه چادری روستای سرگچ گفت: این کلیپ منتشر شده در فضای مجازی که وضعیت نابسامان تحصیل دانش آموزانی درون چادر را نشان می‌دهد متعلق به مدارس روستای سرگچ بخش دیشموک نیست.
جهانگیر اژدر افزود: انتساب این فیلم به روستای سرگچ صحت نداشته و در این روستا دو مدرسه وجود دارد که یکی با فضای ساختمانی و دیگری به صورت کانکسی و با ایمنی لازم هستند.

وی اضافه کرد: مدارس روستای سرگچ از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و این فیلم پخش شده در برخی از سایت‌ها متعلق به منطقه دیشموک و روستای سرگچ نیست.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک با اشاره به نبود هیچ گونه مدرسه چادری در این بخش گفت: از مدیران سایت‌ها خواستار انتشار اخبار صحیح در فضای مجازی هستیم به گونه‌ای که قبل از انتشار یک خبر و انتساب آن به منطقه‌ای از صحت و سقم آن آگاهی یافته و سپس منتشر کنند.
گفتنی است طی چند روز گذشته ویدیویی از تعدادی دانش آموز که با وضعیت نامناسبی در چادری که زیر آب باران کاملا خیس شده بود در فضای مجازی منتشر شد و بعضی از کاربران آن را منتسب به منطقه دیشموک دانستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار