مدیر کل راه و شهر سازی از کسب رتبه نخست کشور در ارزیابی عملکرد استان ها در طرح اقدام ملی و نهضت مسکن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴ 30 November 2021

مدیر کل راه و شهر سازی از کسب رتبه نخست کشور در ارزیابی عملکرد استان ها در طرح اقدام ملی و نهضت مسکن خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه‌وبویراحمد، پژمان نیک اقبالی گفت: در جلسه ای که در وزارت راه و شهرسازی و با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی و معاونین ایشان و مدیران کل استانی در تاریخ نهم آذر ماه برگزار گردید استان کهگیلویه و بویراحمد در شاخص ارزیابی اقدام ملی و جهش تولید در کشور رتبه اول را به دست آورد.
نیک اقبالی اظهار داشت: مهمترین شاخص های ارزیابی شامل تعداد متقاضیان تعیین تکلیف شده , تعداد متقاضیان تخصیص یافته , تعداد واحدهای دارای قرارداد با سازنده , تعداد واحدهای دارای پروانه ساختمان بوده است.
وی افزود: تعهد استان در این طرح  ۱۹۵۰ واحد است که ۱۰۰۰ واحد در یاسوج و توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و ۹۵۰ برای سایر شهرستان و توسط بنیاد مسکن احداث شود‌
نیک اقبالی با اشاره به طرح اقدام ملی در شهر یاسوج گفت: سایت ارم با ۲۰۰ واحد شروع شده و سایت جهاد را شروع خواهیم کرد،  در گچساران سایت ۲۸۸ واحدی را بنیاد مسکن شروع کرده سایت دوم هم قرعه کشی شده و در دهدشت کارهای انجام شده است.
نیک‌‌اقبال با بیان اینکه تاکنون در طرح اقدام ملی مسکن ۸ هزار و ۶۹۰ ثبت نام که دو هزار نفر حائز شرایط بودند، افزود: تاکنون  ۸۰۰ نفر آورده داشته‌اند و کار شروع شده است و نام  ۷۵۲ نفر در پروژه به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به ثبت‌نام ۲۲ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن گفت: نخبگان علمی، معلولان جسمی و حرکتی و کسانی که ۶ سال سابقه سکونت در آن منطقه را دارند می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند، شرایط ثبت‌نام مجردها فراهم شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار