سرپرست شهرداری دهدشت از ابلاغ مصوبه طرح جامع شهر دهدشت به استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ 01 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی موسوی نسب افزود : طرح جامع شهر دهدشت که حدود سه هفته پیش در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور مصوب شده بود و قرار بر این بود که ظرف حداکثر ۲ الی ۳ ماه آینده به استانداری و بعد به اداره راه و شهرسازی استان ابلاغ شود، خوشبختانه با پیگیری هایی که در تهران انجام شد ، امروز امضاء و به استانداری ابلاغ شد.
موسوی نسب گفت : بعد از این مرحله استانداری این طرح را به اداره راه و شهرسازی و اداره راه و شهرسازی به شهرداری ابلاغ خواهد کرد.

وی گفت: در مصوبه طرح جامع ۱۸۵ هکتار به محدوده ی قانونی شهر دهدشت اضافه شد که شامل طرح ولایت ، طرح بسیجیان ، مسکن مهر و سمغان است.

سرپرست شهرداری دهدشت افزود : طرح پرستاری قبلا در محدوده قانونی بود و هم اکنون قرار دارد و طرح هایی که جدیدا اضافه شدند و طرح هایی که قبلا در محدوده قانونی داشتیم، اما مصوبه کمیسیون ماده ۵ نداشتند هم به زودی توسط اعضای تعاونی این طرح ها تهیه و به کمیسیون ماده ۵ ارسال خواهیم کرد.

سرپرست شهرداری دهدشت گفت: تمام کارهای کشوری در رابطه با طرح جامع تکمیل است و بقیه کارها در سطح استان انجام خواهد شد اما انتظار ما این است که اعضای تعاونی هایی که جدیدا اضافه شده اند و تعاونی هایی که قبلا در طرح بودند اما مصوبه کمیسیون ماده ۵ نداشتند دست به اقدام بزنند و هرچه سریعتر طرح های تفکیکی را با هماهنگی شهرداری آماده تا جهت مصوبه به کمیسیون ماده ۵ ارسال کنیم .
وی ادامه داد : پس از اینکه این طرح ها در کمیسیون ماده ۵ مصوب شدند شهرداری برای صدور مجوز ساخت ساز هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت.
موسوی نسب گفت : امیدواریم با این برنامه بتوانیم رونقی در بازار مسکن ایجاد کنیم تا شهروندانمان مشکل رهن و اجاره و کرایه خانه را نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار