مامسئول محدوده و حریم شهر دوگنبدان هستیم و نه مسئول شهرستان گچساران چرا که شهرستان گچساران به مرکزیت شهردوگنبدان می‌باشد
کد خبر: ۱۰۱۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴ 03 December 2021

سرپرست شهرداری دوگنبدان در خصوص نصب المان هشتگ دوگنبدان در بعضی از سایت و پیج های محلی مبنی بر نظر خواهی مردم در خصوص نام گذاری المان به اسم دوگنبدان یا گچساران، توضیحاتی ارائه داد. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست شهرداری دوگنبدان توضیحاتی جهت روشن شدن افکار عمومی شهروندان به شرح زیر عنوان کرد:
با عرض سلام خدمت تمامی دوستان همشهریان عزیز. نظر به انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان در خصوص المانdogonbadan# نصب شده در فلکه فرودگاه جهت استحضار همه همشهریان فهیم و حساس نسبت به مسائل مدیریت شهری نکاتی را خدمت عزیزان عرض میکنم. برای اولین بار کمیته سیما و منظر شهرداری دوگنبدان تشکیل گردید و ما در اولین اقدام فراخوان ایده ها طرح ها و نظرات شما عزیزان را برگزار نمودیم. شما هم به فراخوان لبیک فرمودید و ایده ها و نظرات خودتان را با ما درمیان گذاشتید.نهایتا چندین طرح جهت اجرا در دستور کار قرارگرفت از جمله هشتک دوگنبدان. شهرداری حهت نصب این المان به قوانین بالادستی از جمله طرح تفصیلی .نقشه تقسیمات کشوری و مقررات سازمان شهرداریها و وزارت کشور رجوع مینماید و نهایتا به این نتیجه رسیدیم که مامسئول محدوده و حریم شهر دوگنبدان هستیم و نه مسئول شهرستان گچساران چرا که شهرستان گچساران به مرکزیت شهردوگنبدان می‌باشد و شامل روستاهای حومه نیز میباشد و اگر قرار باشد المان هشتک گچساران نصب میشد باید در مرز شهرستان در توسط اداره راه و شهرسازی اجرا میشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار