روز گذشته بر اثر سانحه برای اتوبوس دهدشت به تهران ، تعدادی از هم استانی ها مصدوم یا فوت شدند که موجب حزن و اندوه فراوان در استان شد .
کد خبر: ۱۰۱۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵ 08 December 2021

روز گذشته بر اثر سانحه برای اتوبوس دهدشت به تهران ، تعدادی از هم استانی ها مصدوم یا فوت شدند که موجب حزن و اندوه فراوان در استان شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با توجه به سنگینی حادثه و تبعات آن ضمن اعلام عزای عمومی در کهگیلویه ، برخی مسئولین و شخصیت های استانی با ارسال پیام هایی ضمن بیان تسلیت به خانواده متوفیان برای مصدومان حادثه آرزوی سلامتی کردند .
لازم به توضیح است این حادثه ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد سه شنبه 16 آذر به مرکز عملیات هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.
به دنبال تصادف رخ به رخ اتوبوس و تریلر اتفاق افتاده ، مسافران این اتوبوس از دهدشت به سمت تهران در حال حرکت بودند و این حادثه در کیلومتر ۱۰ کاشان به قم رخ داده است.
پیام تسلیت مسئولین برای حادثه دیدگان اتوبوس
پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مشترک جانباختن جمعی از هم استانی ها را تسلیت گفتند.
 
«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

پروردگارا، یاریمان کن تا در مصائب و حوادث ناگوار دل به آستان حضرت تو بسپاریم و از تو بخواهیم تا آرامش و صبر را بر ما ارزانی فرمائی.
با تاسف و تالم حادثه ناگوار و جانسوز تصادف منجر به فوت و زخمی شدن تنی چند از هم استانی های عزیزمان در مسیر تهران موجب اندوه فراوان شده است.
مصیبت بزرگ است و جانکاه، لیکن راضی بودن به قضای الهی و توسل به حضرات معصومین (ع) برای سکوت و آرامش مورد توصیه بزرگان است.
ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مردم شریف ایران بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد و خصوصا خانواده های داغدار مرحومین این حادثه، علو درجات را برای آن سفر کردگان و صبر و آرامش الهی را برای وابستگان و عموم مردم آرزومندیم.
با ابراز همدری صمیمانه با خانواده های داغدار، برای پیگیری امور، تسکین آلام خانواده ها و رسیدگی به حال مجروحین حادثه، پیگیری ها صورت گرفته و دستورات لازم صادر شده است.
 
سید نصیر حسینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج
سید علی احمد زاده
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت مسئولین برای حادثه دیدگان اتوبوس

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی سانحه تصادف اتوبوس دهدشت- تهران

سردار " کیقباد مصطفایی " در پیامی درگذشت جمعی از هم استانی ها در حادثه تصادف بامداد سه‌شنبه ۱۶ آذر ماه اتوبوس دهدشت- تهران را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

خبر درگذشت جمعی از هم استانی‌های عزیزمان در سانحه دلخراش رانندگی بامداد سه‌شنبه ۱۶ آذرماه دهدشت - تهران باعث تأثر و اندوه فراوان شد.

بدون تردید، این حادثه تلخ، قلوب آحاد مختلف جامعه را مالامال غم و غصه شدید نمود؛ دل بسیاری از شهروندان این استان را به درد آورد، سانحه ای که بسیار غم‌انگیز و دردناک بوده و زبان را یارای بیان عمق این ضایعه عظیم نمی‌باشد.  

اینجانب، ضایعه اندوهبار درگذشت این عزیزان را به عموم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های محترم داغدیده تسلیت گفته، از درگاه پروردگار متعال برای جان‌باختگان، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مصدومین سانحه بهبودی و شفای عاجل مسئلت می نمایم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی

پیام تسلیت مسئولین برای حادثه دیدگان اتوبوس

پیام رئیس کل دادگستری استان

در پی حادثه تصادف خونین اتوبان محور کاشان - قم که منجر به جان باختن تعدادی از هم استانی های عزیزمان شد ، دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی این ضایعه را به کانون های داغدار این عزیزان و عموم مردم استان تسلیت گفت.
 متن پیام رئیس کل دادگستری استان به این شرح است:
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ.
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ
این روزها حال و هوای استان کهگیلویه و بویراحمد،بوی ماتم و غم و عزا می دهد و هم استانی های عزیزمان در سوگ فرزندان و پدران و مادران و برادران و خواهرانی به غم نشسته اند.
 
ضایعه ی اسفناک درگذشت جمعی از عزیزانمان در شهرستان های کهگیلویه و چرام و سایر هموطنان در اتوبوس دهدشت – تهران باعث غم و اندوه فراوان شد و فقدان شان ما را نیز اندوهگین ساخت.
 درگذشت آن سفرکردگان به دیار دوست، غمی است جانکاه وعظمت هیچ صبری از وسعت غم نزدیکترین عزیزان نمی‌کاهد
درگذشت ناگهانی آن مسافران شب، چنان سنگین و جانسوز است که به سختی به باور می‌نشیند.
 فقدان عزیزان یکی از غم انگیزترین پیشامدهایی است که برای همه اتفاق می‌افتد، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
 باور نبودن و فراغ عزیزان از دست رفته‌ در آن اتوبوس مرگ، چون سیلی سهمگین بر پیکره ی همه ی ما نشسته و توان گذر از راهی که، بایستی تنها رفت و صبری باید تا آرامشی زاید، نیست.
این جانب ضمن آرزوی شفای عاجل برای مصدومان آن حادثه ی غمبار، با تألم و تأثر فراوان، صمیمانه این ماتم جانگداز و درگذشت آن عزیزان را به خانواده های داغدار و به سوگ نشسته شان و عموم مردم استان، تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر برای یکایک شما عزیزان را از خداوند بزرگ آرزومی نمایم.
 روح‌شان شاد و قرین رحمت الهی
حسن نگین تاجی
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
پیام تسلیت مسئولین برای حادثه دیدگان اتوبوس
پیام تسلیت سردار خرم دل و نماینده ولی فقیه در سپاه فتح
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فتح استان با صدور پیامی مشترک جانباختن جمعی از هم استانی هایمان در حادثه تصادف اتوبوس دهدشت _ تهران  را تسلیت گفتند.
متن پیام سردار حمید خرم دل و حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ.

خبر درگذشت تعدادی از هم استانی های عزیزمان در حادثه تصادف اتوبوس دهدشت _تهران که در کیلومتر ۸ جاده ارتباطی کاشان _قم  اتفاق افتاد، موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

اینجانبان ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار، این مصیبت عظمی را به بازماندگان حادثه و مردم بزرگوار استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه سترگ، غفران و رحمت واسعه الهی، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مصدومان و مجروحان حادثه سلامتی و شفای عاجل مسئلت داریم.
پیام تسلیت مسئولین برای حادثه دیدگان اتوبوس
پیام تسلیت فرمانده دوران دفاع مقدس
چهره سیاسی و فرمانده دوران دفاع مقدس با صدور پیامی ، ضمن بیان تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه دردناک تصادف اتوبوس ، یرای  مجروحان این سانحه دلخراش آرزوی سلامتی و بهبودی کرد
 
در متن پیام حبیبی آمده است:
 
انالله و انا الیه راجعون
خبر سانحه برای مسافران هم استانی آنقدر سخت و جانسوز بود که موجب ایجاد فضایی کاملا حزن انگیز بر دیارمان شد و همه را داغدار کرد .
اگرچه اندوه بزرگی بر قلب ما سنگینی می کند، اما این عزیزان سفر کرده تنها به آغوش خداوند بازگشته اند که بالاترین آرامش روح آدمیست. از خدا می خواهیم این عزیزان را مورد رحمت خود قرار دهد و در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد .
اینجانب ضایعه درگذشت جانسوز، ناباورانه و اندوهبار تنی چند از هم استانی های عزیزمان بر اثر تصادف اتوبوس مسیر دهدشت به تهران را به خانواده جانباختگان و مردم شریف شهرستان های کهگیلویه ، چرام ، لنده ، بهمئی و کل استان تسلیت می گویم .ضمن آنکه از خداوند قادر و توانا آرزوی سلامتی هر چه سریعتر مصدومان را دارم .
پیام تسلیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
با کمال تاسف ، وقوع سانحه جانسوز ، ناباورانه و اندوهبار برای اتوبوس حامل هم استانی های عزیزمان در محور دهدشت–تهران در اتوبان کاشان-قم که منجر به جان باختن و مجروح شدن عده‌ای از این عزیزان شد ،  آحاد مردم استان و ملت ایران را اندوهگین و متاثر نمود.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز همدردی و تاسف عمیق ، این ضایعه جانگداز را از صمیم قلب به خانواده‌های داغدیده و مردم شریف شهرستان کهگیلویه و عموم مردم استان تسلیت عرض نموده و برای تمامی جان باختگان این حادثه سنگین بویژه چهره انقلابی و نام آشنا ، فرهنگی فرهیخته زنده یاد علی رحم رجبی عضو هیئت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان لنده ، رحمت و مغفرت و برای آسیب‌دیدگان و مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و شکیبایی، مسألت دارد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
پیام تسلیت مسئولین برای حادثه دیدگان اتوبوس
پیام تسلیت معاونت حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت راه و شهرسازی
"بسمه‌تعالی"

"انا لله و انا الیه راجعون"

ثانیه ها هم در سانحه و بی احتیاطی راننده کامیون محور قم-کاشان یاور مسافران بلاد شاپور (دهدشت) نشد!

خبر حادثه ناخواسته جاده ای و از دست رفتن هموطنان عزیزمان، همه آحاد جامعه را متاثر و متالم نمود.

ای حال با عرض تسلیت و طلب صبر و اجر برای خانواده های معزز و داغدار، غفران الهی را برای جانباخته‌گان، از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

در ضمن بر حسب وظیفه سازمانی و طبق صراحت قانونی، مبنی بر نوسازی ناوگان فرسوده و توسعه زیرساخت ها، ارتقاء ایمنی جاده ای به متولیان امر تاکید شد و از طرفی فرصت مغتنم و چالش پیش روی زیربار ترافیک رفتن جاده مواصلاتی پاتاوه-دهدشت را در شورای معاونین یادآور شدم که در کوتاه مدت به ایمنی سازی و در دراز مدت به باند دوم نیاز دارد!

سید فرزاد نجات نیا
معاونت حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت راه و شهرسازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار