گزارش ویژه تابناک کهگیلویه و بویراحمد
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سید حمدالله خواهش نیک معلم دلسوز و خبرنگار متعهد و خوشنام با حضور برخی مسئولین ، شخصیت های سیاسی و فرهنگی و احاد مردم و فرهنگیان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ 11 December 2021

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سید حمدالله خواهش نیک معلم دلسوز و خبرنگار متعهد و خوشنام با حضور برخی مسئولین ، شخصیت های سیاسی و فرهنگی و احاد مردم و فرهنگیان برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این مراسم که با حضور گسترده مردم و فرهنگیان برگزار شد ، برخی مسئولین و همکاران وی در آموزش و پرورش و صدا وسیما مهمترین ویژگی های وی را بر شمردند .

بروز رسانی می شود ....
نامگذاری ساختمان معاونت سوادآموزی به نام خواهش نیک
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۴

در آخرین بخش از مراسم یادبود مرحوم خواهش نیک در اداره کل آموزش و پرورش ، از آنجایی که وی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بود ، ساختمان معاونت مذکور به نام مرحوم خواهش نیک نامگذاری شد .

سپس خانواده مرحوم خواهش نیک و برخی مسئولین با حضور در اتاق محل کار به روح وی ادای احترام کردند .

فیلم / خبرنگار بدون سانسور
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۴

سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق مجلس در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خواهش نیک را خبرنگاری دانست که مردمی بود و در بیان خبر بدون سانسور بود .

مردم داری و اخلاق مداری خواهش نیک
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۱

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان و همکار مرحوم خواهش نیک در صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، به تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دو ویژگی وی گفت .

پسند افزود : خواهش نیک در ابتدای کار به من توصیه به داشتن دو ویژگی داشت که یکی مردم داری و دوم رعایت اخلاق در کار بود .

فوت خواهش نیک استان را دوباره در ماتم فرو برد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۰

مدیر کل صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد ، در این مراسم گفت : خواهش نبک خبرنگاری از جنس مردم و چشم بینای جامعه بود که گزارشات مردمی وی زبانزد است.
امیر رئوف افزود :  از ابتدای حضورم در استان یکی از افرادی که زمانی در صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد کار می کرد و اکنون در استان فارس است ، به من توصیه کرد که فردی به نام خواهش نیک در استان است که می توانید در هنگام برخورد با مشکلات از ظرفیت وی بهره ببرید.
رئوف گفت : مرحوم خواهش نیک در همه صحنه ها حضور بهنگام داشت و در زمان انتخابات هم دیدیم که اولین گزارشات کشوری از استان و با مجری گری پخش شد.
وی ادامه داد : گزارشات متعدد خبری خواهش نیک همیشه زبانزد بود و پلاتوهای وی را در فضای مجازی بازنشر می کردند که برای ما مایه افتخار بود.
رئوف در پایان گفت : در این روز که استان مصیبت زده حادثه اتوبوس دهدشت به تهران است ، خبر درگذشت خواهش نیک هم استان را دوباره در ماتم فرو برد.

فیلم / گریه های مدیر کل آموزش و پرورش

فیلم / دکلمه ای برای پدر!
گره ای که به دست استاندار باز می شود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۴۸

مراسم یادبود سید حمدالله خواهش نیک/ از انتقادات تند تا نامگذاری یک ساختمان + فیلم و تصاویر حزن انگیز

در این مراسم سرهنگ بزرگمهر نژاد از عدم اجازه خاکسپاری مرحوم خواهش نیک در قطعه  صالحین انتقاد کرد.
وی گفت : مسئولین نباید برای از دست دادن پست خود نگران باشند و در خصوص صدور مجوز خاکسپاری پیکر مرحوم خواهش نیک در قطعه صالحین همکاری کنند.
بزرگمهر نژاد همچنین از نبود قطعه مختص هنرمندان انتقاد کرد و خواستار توجه به این موضوع توسط مسئولین شد.

در حاشیه مراسم سرهنگ بزرگمهر نژاد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد آخرین اقدامات در خصوص محل خاکسپاری مرحوم خواهش نیک را تشریح کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار