مراسم یادبود آن فقید سعید در روز چهارشنبه 1400/9/24 از ساعت 14 الی 17 در مسجد و حسینیه فاطمه زهرا (س) شهر دهدشت روبروی سالن شهید مطهری برگزار می گردد،از عموم سروران ارجمندی که قصد حضور و ابراز احساس و همدردی با خانواده معزا را دارند ملتمسانه تقاضامندیم پروتکل های بهداشتی را رعایت فرمایند.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳ 12 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در بیان اوصاف، کمالات و فضائل استاد سید حمدالله خواهش نیک بسی اجحاف است اگر وی را منحصر به فرهنگ و رسانه بدانیم چراکه شخصیتی بود تام و جامع نگر.
کربلایی سید حمدالله خواهش نیک در تمامی ابعاد زیبنده و ممکن، پویا، سرآمد و نافع بود و شایسته است ‌که آن استاد سفر کرده به عرش را جامع الاطراف نام بگذاریم.
او مقبول بود از عام تا خاص .
و چنین بود که همگان از زن و مرد، پیر و جوان، شخصیت های حقیقی و حقوقی از اقشار و صنوف مختلف، ایلات و احزاب گوناگون از اطراف و اکناف خود را به یاسوج رساندند تا ضمن حضور در آیین تشییع، تدفین و خاکسپاری، وداع آخر را با محبوب خود انجام دهند.
در بجای آوردن تقدیر و عمل به وظیفه، متواضعانه اجرشان را از خداوند طلب می کنیم و حسن عاقبت مسئلت داریم.
حجم بالای مراودات و ارتباطات گسترده، همه جانبه و متقابل دکتر خواهش نیک و مردم، درخواست های مردمی بسیاری برای تشکیل آیین گرامیداشت یاد و خاطره اش در کهگیلویه(دهدشت) را در پی داشته است که ضمن احترام، سپاسگزاری و قدردانی پیشاپیش به اطلاع می رساند؛
مراسم یادبود آن فقید سعید در روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۹/۲۴ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در مسجد و حسینیه فاطمه زهرا (س) شهر دهدشت روبروی سالن شهید مطهری برگزار می گردد.
از عموم سروران ارجمندی که قصد حضور و ابراز احساس و همدردی با خانواده معزا را دارند ملتمسانه
تقاضامندیم پروتکل های بهداشتی را رعایت فرمایند.
با تجدید احترام
بیت داغدار خواهش نیک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار