جانشین فرمانده انتظامی استان از كشف۷ كيلو و ۹۵۰ گرم شیشه، هروئین و دستگیری ۲توزیع کننده مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس استان با پلیس ایلام در شهرستان اراک خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ 13 December 2021


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" یوسف سپهوند" افزود:‌ در يكي از اين عمليات ها ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در همكاري اطلاعاتي كه با ماموران پليس مبارزه با مواد مخدراستان ایلام داشتند، از جاسازي و انتقال مقدار قابل توجهي مواد مخدرصنعتی از سوی ۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سواری از سوی این استان به مقصد استان مرکزی مطلع شدند.
وي یادآورشد: با برنامه ريزي عملياتي انجام شده و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام خودروی مذکور در ورودی شهرستان اراک متوقف، و توزیع کنندگان مورد نظر دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در بازرسی از منزل یکی از این توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان اراک، ۵ كيلو شیشه و نیز ۲ کیلو و ۹۵۰ گرم هروئین کشف شد.
سپهوند با تأکید بر عزم راسخ نیروی انتظامی در مبارزه هدفمند و قاطع با پدیده شوم مواد مخدر در کشور افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار