سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از مسدود شدن راه ارتباطی بیش از ۲۰۰ روستای این استان بعلت بارش برف خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ 19 December 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "الله کرم جانی پور" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: بیشتر این روستاها در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، مارگون و کهگیلویه واقع شده اند.
وی با بیان اینکه در برخی مناطق روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله "شولیز" و "پوله" و "سیاه کوه زیلایی" در شهرستان مارگون شاهد بارش یک تا ۱.۵ متری برف بوده ایم.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ساعت ۲۱ شنبه شب با کمک تیم های هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ در منطقه "سیاه کوه زیلایی" مشغول انجام عملیات راهداری برای نجات ۴ نفر مرد گرفتار در برف هستیم که خوشبختانه خودرو را رها کرده اند و با طی کردن ۷.۵ کیلومتر پیاده روی به یک روستا پناه بردند و افراد گرفتار در سلامت کامل هستند.
جانی پور با بیان اینکه در محور یاسوج -اقلید بارش شدید برف را شاهد بوده ایم، تصریح کرد: همچنن در محور "یاسوج- اصفهان"، "یاسوج - بابامیدان"، گیاسوج- شیراز" و "یاسوج- چرام" در محدوده "جخونه" بارش برف داشته ایم.
وی بیان کرد: با تلاش ۲۷ گشت راهداری و ۲۰۰ راهدار استان کهگیلویه و بویراحمد که در حالت آماده باش هستند کلیه راههای مواصلاتی اصلی این استان باز و تردد در آنها جریان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار