فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری یک نفر سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ 22 December 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ" علی کرم بازیان"در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک نفر سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق را شناسایی و دستگیر کردند.

بازیان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار