مراسم یاد بود زنده یاد خواهش نیک در زادگاهش روستای عزیزی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰ 24 December 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد استاد سید حمدالله خواهش نیک در زادگاهش روستای عزیزی در بخش سرفاریاب برگزار شد.
در این مراسم که در مسجد امام علی(ع) این روستا با حضور مشتاقان و دوستداران آن عزیز سفر کرده برگزار شد به یاد زنده یاد خواهش نیک برنامه‌های متنوع از جمله قرائت دعای روحبخش کمیل، مداحی و روضه خوانی برگزار شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد مرحوم خواهش نیک را انسانی وارسته و دارای فضایل اخلاقی و انسانی دانست و از ایشان به عنوان نماد مروت و مردمداری یاد کرد و گفت: فعالیت‌ها و خدمات مرحوم خواهش نیک در صدا و سیما و آموزش و پرورش استان بر کسی پوشیده نیست و آن مرحوم زبان گویای مردم در بیان مشکلات و سختی‌ها بود.
حجت الاسلام غفاریان افزود : مرحوم خواهش نیک با اجرای برنامه گفتن نگین در صدا و سیمای استان از خود چهره‌ای مقبول به یادگار گذاشت که در همه احوال یاد و خاطره وی در اذهان مردم استان تداعی خواهد شد.
وی ساخت و نصب تندیس یادمان مرحوم خواهش نیک در روستای زادگاهش را ضروری دانست دانست و از همه دوستداران آن مرحوم خواست که برای اجرای  این مهم همکاری لازم را داشته باشند. 
سید حمدالله خواهش نیک بیش از ۲۰ سال فعالیت در خبرگزاری صدا و سیما مرکز استان، آثار گرانبها و ارزشمندی را در این عرصه از خود به یادگار گذاشت.
آن مرحوم پنجم شهریور ۱۳۵۰ در منطقه سادات امامزاده علی کهگیلویه و بویراحمد متولد شد و ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در ماموریت کاری در مشهد مقدس بر اثر عارضه قلبی درگذشت. / صدا وسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار