فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نیمه های شب در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸ 06 February 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ فرزین جمشیدی از اجرای مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت شبانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی بعنوان یکی از محوری‌ترین وظایف نیروی انتظامی و از مهم‌ترین مطالبات مردم از پلیس طرح ارتقای امنیت اجتماعی درشهرستان‌ اجرا شد.

وی افزود: با برگزاری گشت‌ها و تور‌های بازرسی در ورودی‌ و خروجی‌ شهر لیکک به شهرستان ها و استان های همجوار از وسایل نقلیه و خودرو‌ها بازرسی خواهد شد و با رانندگان متخلف نیز برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی افزود: در این طرح جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز و کنترل و برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ابراز کرد: ماموران در سطح شهرستان طی بررسی‌های اطلاعاتی و میدانی با اقدامات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری 6 نفر در این خصوص شدند.

سرهنگ جمشیدی گفت: با حضور نیروهای انتظامی و همراهی دستگاه قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی آغاز شد و تا اوایل سال جدید ادامه خواهد داشت که دراین طرح با مخلان امنیت ، برهم زنندگان نظم عمومی ، اراذل و اوباش و افرادی که به روش های مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند برخورد جدی و قاطع می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم شامل سلاح های مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجا مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می شود ادامه داد: ماموران در این طرح مقادیری سلاح سرد کشف ، مقادیری اموال سرقتی ضبط ، 6 دستگاه خودرو متخلف توقیف ، کشف ۲ عدد اشک آور غیر ، بیش از 50 خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شدند.

سرهنگ جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در پایان گفت: نیروی انتظامی برای نا امن کردن جامعه برای متخلفان و قانون شکنان همواره تلاش می‌کند و هرگونه اقدام برای برهم زدن نظم و آسایش عمومی با برخورد سریع و قاطع پلیس همراه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار