نکته حائز اهمیت؛ عزم و تلاش همگانی مردم در شبکه های مختلف اجتماعی خاصه روشنگری های ائمه محترم جمعه، جوانان، دانشگاهیان، نخبگان و همه دغدغه مندان در رأس اصحاب رسانه و قلم که این امر (احداث سد آبریز)را به یک مطالبه عمومی مبدل کردند که نباید از نقش آنها غافل گردید و صمیمانه سپاسگزارم.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷ 10 February 2022
در پی اعلام خبر پیشرفت هایی در خصوص صدور مجوز سد آبریز "سد آبریز مجوز گرفت "، نماینده سابق مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی پیامی منتشر کرد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پیام عدل هاشمی پور آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
فرخنده سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرا رسیدن يوم الله 22 بهمن را تبریک عرض می نمایم.
مردم فهیم، خداجو و ولایتمدار ایران اسلامی ثابت کرده اند که تحت زعامت امام راحل و خلف صالحش حضرت آیه الله الامام خامنه ای (مدظله ظله العالی) همواره و مستحکم و به عنایت پروردگار، پوزه استکبار و نظام سلطه را بر خاک مالیده، اوهام آنان را به یأس مبدل کرده و تمام و کمال دین خود را به نظام، انقلاب و رهبری ادا نموده و پایبندی کامل خویش به آرمان های مقدس شهیدان والامقام را محکم و راسخ، به منصه ظهور رسانده اند تا همچنان پرچم آزادگی و رهایی و استمرار خط سرخ شهادت بر فراز هستی برافراشته و مقتدر، پایدار بماند.
از عموم ملت شهید پرور ایران اسلامی جهت هرچه باشگوهتر برگزار شدن یوم الله 22 بهمن دعوت می نمایم و حسن عاقبت برایتان از ایزد منان خواهانم.
خدای بزرگ را سپاسگزارم که در آستانه این روز تاریخی، شادی مضاعفی برای مردم شریف کهگیلویه بزرگ رقم خورد.
بر خود لازم می دانم در پی اقدامات انجام شده در رابطه با پیشرفت سد آبریز با مردم شریف کهگیلویه بزرگ سخن بگویم:
وظیفه خود می دانم از همه کسانی که از ابتدا تاکنون در ارتباط با پروژه سد آبریز اقداماتی انجام داده اند خاصه سازمان برنامه و بودجه، نمایندگان مختلف ادوار استان در مجلس شورای اسلامی آقایان: سید علی محمد بزرگواری، دکتر تاجگردون و سید محمد موحد، وزیر فعلی وزارت نیرو، وزیر سابق و مسئولان آب و نیروی کشور و آب منطقه ای استان، مدیریت منابع آب کشور، استاندار محترم فعلی و استانداران چند دوره گذشته استان و کلیه کسانی که با قلم و قدم خود باعث شدند که کمکی به احقاق حق مردم این دیار در رابطه با این طرح انجام شود و مراحلی چون: اخذ مجوز تخصیص آب به میزان ۱۳۵میلیون مترمکعب، اخذ ردیف اجرایی و نهایتا اخذ مجوز زیست‌ محیطی و ... به سرانجام برسد کمال تقدیر و تشکر را بعمل می آورم.
نکته حائز اهمیت؛ عزم و تلاش همگانی مردم در شبکه های مختلف اجتماعی خاصه روشنگری های ائمه محترم جمعه، جوانان، دانشگاهیان، نخبگان و همه دغدغه مندان در رأس اصحاب رسانه و قلم که این امر (احداث سد آبریز)را به یک مطالبه عمومی مبدل کردند که نباید از نقش آنها غافل گردید و صمیمانه سپاسگزارم.
از تمامی کاربران شبکه های مختلف مجازی استدعا دارم از هر گونه تقابل در این زمینه جداً پرهیز نمایند و مسئولین محترم سایت ها و پایگاه‌های مختلف خبری از درج هرگونه یادداشت حساسیت زا و چالش برانگیز خودداری نمایند چرا که در ادامه، راهی بس بزرگ در پیش داریم و تا انجام مقدمات قانونی لازم و آغاز عملیات اجرایی مراحل مختلف آن، علاوه بر لزوم حفظ وحدت و هماهنگی عمومی، نیازمند برنامه ریزی های مدیریتی و اجرایی قوی و بلندمدت هستیم که امیدوارم به فضل پروردگار حاصل آید ان شاءالله.
عدل هاشمی پور
1400/11/21
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار