بررسی وعده های استاندار در سفر زیلایی
چند هفته پیش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از مدیران سفری به منطقه محروم زیلایی داشت که در این سفر مردم درخواست هایی داشتند و استاندار هم وعده هایی داد .
کد خبر: ۱۰۲۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ 12 February 2022

تابناک کهگیلویه  وبویراحمد ، چند هفته پیش استاندار کهگیلویه  و بویراحمد به همراه تعدادی از مدیران سفری به منطقه محروم زیلایی داشت که در این سفر مردم درخواست هایی داشتند و استاندار هم وعده هایی داد .
در منطقه چاهن بخش زیلایی که مجموعه چند روستا با جمعیت بسیار بالا زندگی می کنند یکی از مشکلات نبود اینترنت پر سرعت بود که مردم با توجه به بحث مجازی شدن آموزش و همچنین نیاز برای دیگر کارها ، خواستار توجه به این موضوع شده بودند .
پس از درخواست های مردم ، احمدزاده طی تماس با مدیر عامل مخابرات استان خواستار رفع این مشکل شد که ابتدا مدیر عامل شرکت مخابرات بهانه تحریم ها را آورد اما این موضوع از طرف استاندار بهانه عنوان شد که نهایتا وعده رفع مشکل اینترنت تا پایان سال داده شد .
آنچه که در روز سفر استاندار در روستای چاهن گذشت را در کلیپ زیر ببینید
خبر خوب اینکه همزمان با 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، ارتقاء اینترنت روستای چاهن به 4 جی انجام شد و خوشبختانه مردم این روستا و روستاهای همجوار از این امکان برخوردار شده اند .در این خصوص باید گفت وعده استاندار پیگیری و به نتیجه رسید. 
بخشداری در زیلایی مستقر نشد!
اما نکته دوم و وعده مهم برای مردم بخش زیلایی ، قول استقرار بخشداری در این بخش بود که متاسفانه به دلیل اختلافات محلی هنوز بخشدار در فرمانداری مارگون مستقر است !
همانگونه که در فیلم زیر می بینید ، یکی از اهالی روستا ، عدم استقرار بخشدار در بخش زیلایی را یکی از مهمترین مشکلات مردم منطقه عنوان کرد .
استاندار در این خصصوص وعده حل مشکلات را به گونه ای بیان کرد که مضمون آن استقرار بخشداری در منطقه آن هم با اقتدار خواهد بود !
احمدزاده ضمن هشدار در مورد ادامه دار بودن اختلافات، از ریسک پذیری بالای خود سخن گفت و خطاب به مردم زیلایی اظهار داشت : اختلافات خود رابه مسائل حکومتی نکشانید که ما توجه نخواهیم کرد! 
اما مشکل چیست؟ با توجه به اختلافات محلی اهالی دو روستای بزرگ این بخش ، هر کدام تاکید دارند که بخشداری باید در روستای آن ها مستقر شود که همین دودستگی و اختلاف باعث شده است از زمان انتصاب بخشدار زیلایی تاکنون ، وی محل استقرار نداشته باشد و نماینده سیاسی و مقام ارشد دولت در بخش باید در فرمانداری مارگون مستقر شود !
اینترنت 4 جی رسید و بخشداری نرسید! + فیلم
پیشنهاد یکی از اهالی منطقه!
یکی از اهالی روستای چاهن بخش زیلایی در این خصوص به تابناک گفت : متاسفانه حساسیت و اختلاف در بین اهالی دو روستا آنقدر زیاد است که عملا امکان استقرار بخشداری در هیچکدام از روستاها وجود ندارد .
حجت الاسلام سید سهراب فاطمی نسب اهل روستای چاهن که اکنون مبلغ طرح امین مدارس است و دریکی از روستاهای حومه شهر یاسوج مشغول به کار است اظهار داشت : متاسفانه این اختلافات به گونه ای است که امکان استقرار بخشداری در هر کدام از روستاها را سلب کرده چرا که تبعات هر تصمیمی سنگین خواهد بود .
حجت الاسلام فاطمی نسب افزود : پیشنهاد می شود روستای قلعه بنی که بین دو روستای مدعی قرار دارد و اتفاقا یک ساختمان دولتی مناسب هم در آن وجود دارد محل استقرار بخشداری شود که هم این مهم صورت گرفته باشد و هم به نوعی اختلاف این دو روستا بر خدمات دولت تاثیر منفی نگذارد و هم خود اهالی از این سردرگمی و بلاتکلیفی در بیایند .
به هر جهت استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید برای این مشکل چاره اندیشی کند چرا که نبود بخشدار مستقر در محل ، به مدیریت بخش ضربه وارد می کند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار