در پی موفقیت های ورزشی ورزشکاران کهگیلویه در رشته های کشتی و هندبال ، عدل هاشمی پور پیامی منتشر کرد .
کد خبر: ۱۰۳۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 05 March 2022
پیام هاشمی در پی دو موفقیت ورزشی

در پی موفقیت های ورزشی ورزشکاران کهگیلویه در رشته های کشتی و هندبال ، عدل هاشمی پور پیامی منتشر کرد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پیام عدل هاشمی پور آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای یزرگ را شاکرم که ورزشکاران دیار بلادشاپور در مسابقات قهرمانی کشور در رشته های هندبال و کشتی مزد تلاش و زحمات خود را با ایستادن بر سکوی قهرمانی و کسب مقام نخست دریافت نمودند.
تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت با قهرمانی های متوالی نشان داد که افتخاراتش اتفاقی نبوده و بی شک، کسب مقام های پی در پی و ایستادن بر سکوی نخست مسابقات کشوری نتیجه تلاش، اراده، اعتماد به نفس و مرارت بازیکنان، مربیان، کادر فنی، تمامی دست‌اندرکاران، حمایت خانواده های ورزشکاران و برنامه ریزی اصولی و بلندمدت باشگاه هندبال فرازبام خائیز در رأس مدیرعامل محترم جناب آقای مهندس مجید پارسایی و هیئت های هندبال شهرستانی و استان بوده است که از همه عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.
همینطور قهرمانی و کسب مقام اول آقای رضا آذرشب کشتی گیر ارزنده کهگیلویه ای در مسابقات کشوری و راهیابی به تیم ملی کشتی کشورمان موجب امیدواری و حائز اهمیت فراوانی است که از همه زحمت کشان رشته کشتی در شهرستان و استان خاصه جناب آقای جوشن مربی فهیم وی تشکر و قدردانی می نمایم.
اینجانب در کمال مسرت و افتخار عناوین ارزشمند کسب شده را خدمت همه عزیزان تبریک و شادباش عرض می نمایم و برای این مدال آوران عزیز سلامتی، تداوم قهرمانی، منش پهلوانی و اخلاق اسلامی و ایستادن بر سکوهای برتر بین المللی را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
ارادتمند
عدل هاشمی پور
1400/12/14

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار