استاندار یزد گفت: سند عملیاتی مالیاتی با همکاری جدی مسئولان در بخش‌های مختلف ظرف یک‌ماه در استان تدوین شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ 18 March 2022

به گزارش روز جمعه اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست ستاد درآمد استان که به منظور بررسی مسائل حوزه مالیاتی مجموعه‌های مختلف برگزار شد با اشاره به ضرورت تمرکز بر کارهای اساسی و بنیادی به جای موضوعات غیر اولویت‌دار افزود: لازمه ایجاد تحول در بخش‌های مختلف وجود منابع مالی است.

وی در ادامه به تبیین لزوم انجام برنامه‌ریزی جدی و اساسی برای پیگیری و اجرای برنامه‌های تحولی و اساسی استان پرداخت و ادامه داد: یکی از اقدامات لازم در این راستا تدوین سند عملیاتی مالیات ظرف مدت یک ماه و تعیین وظیفه هر دستگاه در قالب این سند است.

استاندار یزد با اشاره به ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی قوی در راستای شفاف سازی بحث مالیات و افزایش چتر مالیاتی خاطرنشان کرد: هیچ دستگاهی حق ندارد در راستای شفاف سازی بحث مالیات و مبارزه با فرار مالیاتی اطلاعات لازم را ارائه نکند.

فاطمی در ادامه بر استفاده حداکثری مدیران از ظرفیت ها برای جذب اعتبارات لازم و انجام اقدامات تحولی در استان تاکید کرد و خطاب به مدیران گفت: مدیر پشت میز نشین وضعِ موجود را نمی پذیریم و مدیران باید تمام توان خود را برای جذب حق و حقوق استان به کار گیرند.

وی در پایان با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ باید سال شروع اقدامات تحولی باشد از ارزیابی دستگاه‌های استان براساس اقدامات آنها در زمینه جذب اعتبارات برای استان خبر داد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: استاندار ، مالیات ، تدوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار