غلامرضا تاجگردون، در یادداشتی خطاب به مسئولین دو قوه مجریه به عنوان تنظیم کننده و مجری بودجه و قضائیه به عنوان ناظر بر اجرای قوانین از جمله بودجه هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ 19 March 2022

تابناک کهگیلویه و بویراحمد، با وجود سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی اما متاسفانه کمترین اظهار نظری از سوی این نمایندگان در خصوص جزئیات بودجه، مراحل پیگیری آن ، معایب و محاسن آن بیان نمی شود این در حالی است که برخی از نمایندگان استان عضویت کمیسیون تلفیق بودجه را دارند .
با توجه به این نکته که این اولین بودجه تنظیمی دولت رئیسی است و با توجه به وعده های این دولت و انتظارات بسیار بالای ایجاد شده همچنین ادعای تغییرات بسیار مهم در بودجه ریزی که منجر به تورم نشود، توضیحات وضعیت بودجه برای موکلین بسیار مهم به نظر می رسد.
هر چند نمایندگان استان تاکنون چندان اظهار نظری در خصوص بودجه نکرده اند اما غلام رضا تاجگردون در این مدت به شدت موضوعات مهم بودجه را تشریح، گاهی انتقاد و گاهی هم تمجید کرده است.
هشدار به رئیسی و محسنی اژه ای
بنابراین گزارش، غلامرضا تاجگردون، در یادداشتی خطاب به مسئولین دو قوه مجریه به عنوان تنظیم کننده و مجری بودجه و قضائیه به عنوان ناظر بر اجرای قوانین از جمله بودجه نوشت : جناب آقای رئیسی، رئیس جمهور محترم، جناب آقای محسنی اژه ای رئیس محترم قوه قضائیه، بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ اگر با دقت و نظارت سنگین انجام نشود، در آینده فساد اکبر از آن بیرون خواهد آمد...
تجربه دو فساد امیر منصور و بابک زنجانی فراموش نشود... ازما گفتن بود...
تاجگردون که از ابتدای شروع بحث بودجه همواره به عنوان یک کارشناس، نظراتی را مطرح کرده است در آخرین اظهار بودجه ای خود، از عملکرد بودجه ای شورای نگهبان تمجید کرده و البته با برجسته سازی واژه «فساد اکبر»نوشت : به عنوان کارشناس همیشه گفتم یکی از جاهایی که شورای نگهبان بدون تعارف کارش را درست انجام می دهد بررسی بودجه است. ایرادات شورای نگهبان از بودجه مصوب مجلس، منفذ بسیاری از فسادهای احتمالی را گرفت و امیدوارم بقیه منافذ در ادامه بسته شود. هنوز خیلی از موضوعات مانده !

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سخنگوی شورای نگهبان سه شنبه هفته گذشته در نشستی خبری گفته بود ، شورای نگهبان ایراداتی به لایحه بودجه ۱۴۰۱ دارد که این ایرادات برای بررسی بیشتر به مجلس ارسال می شود.
همچنین گزارش کمیسیون تلفیق درمورد رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در دستور کار روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و نمایندگان مجلس ۱۵۰ مورد ابهام و ایرادات وارد شده از سوی شورای نگهبان به لایحه بودجه ۱۴۰۱ را اصلاح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار