روز گذشته همایشی کوهنوردی از مبدا منطقه لار شهرستان باشت برگزار شد که در این همایش نشانه هایی بارز از کلید خوردن انتخابات آینده مجلس با حضور حتمی غلام رضا تاجگردون وجود داشت !
کد خبر: ۱۰۳۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷ 26 March 2022

روز گذشته همایشی کوهنوردی از مبدا منطقه لار شهرستان باشت برگزار شد که در این همایش نشانه‌هایی بارز از کلید خوردن انتخابات آینده مجلس با حضور حتمی غلام رضا تاجگردون وجود داشت!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، غلام رضا تاجگردون که چند روز قبل ،  از برگزاری این همایش کوهنوردی خبر داده بود، پس از برگزاری با انتشار تصاویری نوشت: "جمعه پنجم فروردین ماه یک کوهنوردی بسیار عالی در منطقه لار باشت. نه خبری از هماهنگی دولتی و سازمانی بود و نه بیت المال. پیرمرد و زن و مرد و خردسال با عشق و علاقه در یک کوهنوردی و مسیر صعب العبور شرکت کردند و مهر و محبت دوستانه خودشان را مستحکم‌تر کردند. تا باشد از این روز‌ها و سلامتی دوستان. دعاگوی آنانی هستیم که فرصت نکردند همراه باشند و آروزی سلامتی برای همراهان و خانواده‌های محترمشان و از برگزارکنندگان هیات کوهنوردی فراز و مردم خونگرم لار و شیخ جلیل تشکر میکنم و مثل همیشه سنگ تمام گذاشتند برای یک کار خوب جمعی"
این همایش نشانه‌هایی از شروع میدانی تاجگردون برای رقابت در انتخابات مجلس در دور بعدی داشت از جمله استفاده از نماد معروف انتخابات قبلی یعنی عدد "۳" که به معنی پیروزی در سومین دوره پیاپی است . دیروز هم نماد "۴" ازطریق یکی ازشرکت کنندگان در همایش رونمایی شد و این یعنی تصمیم برای حضور در دور بعدی انتخابات!
همراهی برخی چهره‌های سیاسی ، تصاویری مشخص از حضور در جمع مردم عادی و مواردی دیگر ، نشانه‌هایی از شروع برنامه ریزی‌های میدانی تاجگردون برای انتخابات آینده مجلس است. ضمن اینکه به نظر می‌رسد از این به بعد نشانه‌های بیشتری از حضور تاجگردون در انتخابات مجلس خواهیم دید!
آیا تاجگردون می‌تواند در دور بعد انتخابات شرکت کند؟
این سوالی است که ذهن بسیاری را به خود درگیر کرده است و عمده به این معنی به آن فکر می‌کنند که آیا شورای نگهبان ، غلام رضا تاجگدون را تایید صلاحیت می‌کند؟
واقعیت تا اینجای کار این است که غلام رضا تاجگردون در هیچ مرحله‌ای از نظر شورای نگهبان شامل مواردی از جمله "عدم احراز" یا "عدم تایید" صلاحیت نشده است (هر چند انتقاداتی زر شورای نگهبان وارد شد) و حتی در پروسه تایید اعتبارنامه توسط مجلس که نهایتا به رد آن منجر شد هم بسیاری از مراحل قانونی را با سلامت عبور کرد و نهایتا با اصرار و پیگیری‌های چند نماینده از جمله زاکانی شهردار فعلی تهران ، وی رد اعتبارنامه شد!
به هر جهت به نظر نمی‌رسد تاجگردون احساس خطری از جانب شورای نگهبان از ناحیه سوابق خود داشته باشد و عملا خود و طرفدارانش را آماده حضوری قوی در انتخابات آینده می‌کند!
موارد زیادی وجود دارد که تاجگردون را تحریک به حضور و پیروزی حتمی در انتخابات می‌کند از جمله دفاع مجدد از بی گناهی و قربانی شدن خود بر اثر نفوذ برخی سیاسیون مرکز نشین ، اطمینان بالا به پیروزی با توجه به ضعف شدید رقبا از جمله نیرو‌های سیاسی حاکم فعلی در گچساران ، رنگ باختن اتهامات پیگیری کنندگان ماجرای حذف وی از مجلس ، اطمینان از خاستگاه قومیتی و مردمی خود و بسیاری موارد دیگر ، تاجگردون را به حضور در انتخابات آینده امیدوار می‌کند!
با توجه به فعالیت‌های رسانه‌ای تاجگردون در دو حوزه تخصصی و تاثیرگذاری عمومی بر افکار ، که عمدتا نشات گرفته از بستر فضای مجازی است ، به نظر می‌رسد وی برنامه‌های خاصی را دنبال می‌کند.
تاجگردون در حوزه سیاسی مبنتی بر تخصص خود بر خلاف نمایندگان فعلی استان ، از روز اول انتشار جزئیات بودجه اقدام به تحلیل ، تفسیر و انتقاد از آن نمود و حتی هشدار‌هایی هم به سران قوا داد که این یعنی حضور فعال در فضای سیاسی ملی و استان و از طرف دیگر هم با پیگیری برنامه‌های معمول خود برای اثرگذاری بر فضای عمومی که تامین کننده سبد رای است ، جایگاه خود را نزد افکار عمومی حفظ و حتی ارتقاء داده است.
به هر جهت و با کنار هم قرار دادن فعالیت های تاجگردون ، به نظر می رسد که وی تلاشی جدی برای حضور درانتخابات آینده را آغاز کرده است .
تصاویری از همایش کوهنوردی با حضور تاجگردون!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار