هفتمین جشنواره منطقه ای موسیقی مقاومت چهارشنبه شب با معرفی گروه ها و نفرات برتر در تالار انتظار کرمانشاه به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 01 October 2015
هفتمین جشنواره منطقه ای موسیقی مقاومت چهارشنبه شب با معرفی گروه ها و نفرات برتر در تالار انتظار کرمانشاه به کار خود پایان داد.

پژمان خسروی مسئول اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جشنواره موسیقی مقاومت طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با حضور 11 گروه از استانهای کرمانشاه، لرستان و کردستان برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره دو روزه گروه تنبور نوازان سرانه به سرپرستی کیوان قلخانی، گروه آراد به سرپرستی ارسلان پورشکری و گروه تنبورنوازان رزم بار به سرپرستی بهزاد مرادی به عنوان گروه های برتر انتخاب شدند.

خسروی ادامه داد: در موسیقی پاپ نیز گروه چکاوک به سرپرستی امین طاهریان و آرشیو به سرپرستی مهرداد اسدزاده عنوان برتر را از آن خود کردند.

مسئول اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین 19 نفر نیز در حوزه های آهنگ سازی، نوازندگی و تنظیم آهنگ و خوانندگی برتر شناخته شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره گروه ها در سه بخش سنتی، پاپ و محلی به اجرای برنامه پرداختند و برای تنوع در اجرای برنامه ها در روز اول دو نوازی تنبک و نرمه نای به سرپرستی دوستعلی علی دوستی و در روز دوم این جشنواره نیز دو نوازی سیاه چمانه محمدصدیق حسنی بصورت غیررقابتی اجرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار