مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاونین و کارکنان اداری به شکل دست جمعی در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت کردند.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ 29 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در اقصی نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور مومنین روزه دار برگزار شد.

در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه معاونین و کارکنان آموزش و پرورش و فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان بویراحمد در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت کردند .

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل برای دفاع مردم مظلوم فلسطین است.
حسنعلی عزت‌خواه افزود: امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس از حق و حقیقت دفاع می کنند و صدای رسای مردم مظلوم فلسطین و سرزمین بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمین را فریاد می‌زنند.

وی با اینکه روز قدس الهام گرفته از تفکر والای امام خمینی(ره) در دفاع از مظلومان است بیان کرد: روز قدس نمایش اقتدار امت اسلامی در دفاع از مظلومان است که سالها سرزمین آنها توسط رژیم خبیث صهیونیستی اشغال شده است.
عزت خواه در پایان از حضور پرشور فرهنگيان و دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار